Assalamualaikum.
Alhamdulillah. Hal visa dah separuh selesai. Tadi dah berjaya hantar b0rang visa tu. Yang kit0rang sakit hati minggu lepas hal visa tu la. Turun dari umah dekat pukul 8 k0t. Sebab ustazah nak ikut jugak. Bawak Halim skali. Then ambik teksi terus pegi tempat wat visa tu. Sampai2 je dah ramai 0rang jugak la. Tapi tak seramai minggu lepas k0t. Ni la
nak bagitau perangai 0rang arab. Start keje tak reti nak punctual. Abis keje pandai pulak kan. Haish.
8.15 takde orang lagi kat kaunter tu ok. Padahal yang dah beratur tunggu giliran ada la dalam 30 orang dah k0t. Line kit0rang ni la. Yang lelaki laen pulak. Nasib baik la sm0oth je even lambat jugak. Bef0re kul 11 kit0rang dah selesai then gerak pegi arma*malaysian hall* untuk memenuhi jemputan clasmate ke majlis walimatul urus kakaknye. Sweet je pengantin malu2. Haha. Bef0re jamuan kit0rang teng0k vide0 dulu.
Backgr0und music: istikharah cinta. :)

banner tu yang penting
Syue je tak ikut..sayang nak tinggal buku kat umah

No comments:
Post a Comment