Assalamualaikum.
Tadi hantar ustazah kat airp0rt. Awal2 tu kitorang 3 orang je*saya Aya & Beyja* je yang ikut sampai ke airport. Sebab ustazah macam suruh kitorang pegi kan. Actually malas jugak la. Lama dah kot tak kuar jalan sebab nak exam dah. So ustazah duk ajak2 tu kitorang setuju je la ikut. Lagipun tramco kosong je kot, ustazah, Halim, KakAzah, CheAnif & UstazWi.

ada kisah disebalik gambar ni ;))
Rugi la kan sewa mahal2. Diorang yang laen kira hantar takat depan imarah je la. Tapi kitorang dah naek tramco tu tetiba Wani kata nak ikut jugak. Suddenly semua dah ikut naek tramco. Bersempit jugak la kan. Sebab kitorang serumah pun dah 9orang haa.. And....pakaian memang takyah cakap arr, sempoi abis arr sebab diorang kan tak plan pun nak hantar sampai ke airport. Nasib baek takde yang turun ngan selipar jepun je tadi. Haha.

bergaya depan dslr la konon.haha
Tapi takpe la, appreciate la ustazah dah banyak tolong awal2 nak hantar kitorang masuk Azhar dulu kan. Ape salah hantar sampai ke airport. Keluar release tension kejap Sabtu nanti dah start final.
Lepas ustazah & Halim dah masuk balai berlepas kitorang pun kuar la. Tuju GenenaMall as CheAnif dah janji nak belanja makan. Cun la ngan dah tengahari and sume pun dah lapar kan. Nasib baek sume ikut skali. Kalo tak memang beli bawak balik makan kat umah je la. Mula2 offer KFC, tapi ada orang taknak. Beyja suggest Wal3tain. Lebih kurang KFC la, tapi mesir punye brand. Then CheAnif setuju.

Pegi Wasaya jugak kat Genena tu. Makan nasik arab + takeaway Wal3tain. Memang kenyang tak ingat ahh kan. Sampai2 umah dah nak asar. Solat2 nanti sume konfem ahh terbongkang tido.
Malam karang sambung study. Penat makan banyak!

No comments:
Post a Comment