Ni sume fesbuk punye pasal. Adeh.. KakAzah memang la.Saje je kenakan aku. Dah kant0i depan ustazah dah. Serius rasa nak ny0r0k bawah katil duh. But 1 thing y0u get wr0ng sis. Bukan pengk0men tegar itu 0rang yang dicari2. Huhu. Ada jugak aku cubit2 pipi kakak cantek neh. Kan dah kena ngan ustazah.
Kata ustazah: kalau blaja ni, bercampur ngan benda laen...
The rest paham2 sendiri la eh. Mau ustazah reject dari list cal0n menantu. 0pss...kidding~ KakAzah sibuk duk bahan ingat I dah ada someone special*memang pun*
& she did thought that person is a friend of mine yang slalu duk mengomen kat wall. Hmm..tau sape? Teka. Yang tu tak yah la KakAzah, jauh sangat nak gi kenduri nye nanti. Ngee~
I memang tak sesuai jadi calon menantu ustazah pun.
Sebab I dah ada calon sendiri. Hahahaa.
Ok bye~

No comments:
Post a Comment