Saturday, June 4, 2011

kena kant0i kaw2 punye

Ni sume fesbuk punye pasal. Adeh.. KakAzah memang la.Saje je kenakan aku. Dah kant0i depan ustazah dah. Serius rasa nak ny0r0k bawah katil duh. But 1 thing y0u get wr0ng sis. Bukan pengk0men tegar itu 0rang yang dicari2. Huhu. Ada jugak aku cubit2 pipi kakak cantek neh. Kan dah kena ngan ustazah.
Kata ustazah: kalau blaja ni, bercampur ngan benda laen...
The rest paham2 sendiri la eh. Mau ustazah reject dari list cal0n menantu. 0pss...kidding~ KakAzah sibuk duk bahan ingat I dah ada someone special*memang pun*
& she did thought that person is a friend of mine yang slalu duk mengomen kat wall. Hmm..tau sape? Teka. Yang tu tak yah la KakAzah, jauh sangat nak gi kenduri nye nanti. Ngee~

I memang tak sesuai jadi calon menantu ustazah pun.
Sebab I dah ada calon sendiri. Hahahaa.
Ok bye~

No comments: