Saturday, March 19, 2011

Dear you

Tak payah nak provok orang la.
Kamu takde hak nak kutuk dia depan saya.
Saya tahu saya kawan dengan siapa.
Terima kasih sebab ambil berat.
Tapi tak perlu la nak menyebok lebih-lebih.
Jaga hal sendiri dulu.
Kita bukan macam dulu lagi.
Saya ada orang laen yang nak kena jaga hatinya.
Same goes to you kan.
And for your information, I ain't affected by harmless flirt.
Thank you!

No comments: