Kamu takde hak nak kutuk dia depan saya.
Saya tahu saya kawan dengan siapa.
Terima kasih sebab ambil berat.
Tapi tak perlu la nak menyebok lebih-lebih.
Jaga hal sendiri dulu.
Kita bukan macam dulu lagi.
Saya ada orang laen yang nak kena jaga hatinya.
Same goes to you kan.
And for your information, I ain't affected by harmless flirt.
Thank you!

No comments:
Post a Comment