Thursday, March 17, 2011

seminggu je lagi

Dah nak balik cairo insyaAllah. Minggu lepas pegi taklimat tiket. Tapi malangnye tak dapat trip awal. Sebab kami takde visa lagi. So, sape yang dah ada visa, visa hidup lagi tu boleh la balik trip awal. First trip 13hb. Tapi alhamdulillah la, bukan last trip 29hb. Sebab kami dapat trip 24hb tu. Cuma Beyja & Wani je la. Tersesat dapat last trip 29hb tu..hee. Nusai pulak ikut kerajaan selangor. So, sampai awal lagi kot. Ingatkan dapat trip awal, so awal-awal dah pegi cari barang barang stok makanan nak bawak balik cairo! Biasa la, kat sana mana ada segala macam Milo, serbuk kari ke serbuk kurma ke sup bunjut ke hape. Dah masing-masing perut Melayu kan, mana bleh tahan kalau tak makan makanan melayu.

Yang tak best nye, kuliah start 15hb, kemarin.. Tengok dalam group macam-macam la berita dari lecturemates yang awal-awal dah balik sana. Kelas bakal jadi sangat hectic! Sebab diorang nak selaraskan sama macam uni-uni laen, cuti 2 hari seminggu. Jumaat & Sabtu. Mau tak kelam kabut sebab jadual hari Sabtu sume kena sumbat masuk dalam mana-mana waktu kosong. Maka jadi la kelas 8am-4pm non stop! Terbaek arr.. Adoyaii... Tengok diorang update, macam banyak je benda yang blaja dalam brape hari ni. Alamak aii, mau tak lebam nak cover sume benda tu nanti.. Dah la kitorang bakal skip kelas selama 8hari. Uishh..memang kena struggle bebenor la nih. Ngan final nye yang akan tetap diteruskan on 7th May.
Don't worry dear. Everything will be just fine insyaAllah.

No comments: