Thursday, April 19, 2012

of venus tour in tahrir square

Assalamualaikum.

Alhamdulillah semalam dah berjaya dapat tiket untuk balik summer break nanti. Serius sekarang tiket flight mahal, naik mendadak. Maybe sebab dah dekat nak pilihanraya Mesir kot. Sebab tu semalam kitorang turun ke Tahrir sendiri untuk survey tiket. Dah bawak cash siap2 in case dapat yang murah terus nak beli la kan. Dah settle boleh la fokus untuk final exam yang tinggal lagi 20 hari je. Tsk tsk~

Akhirnya,
Oman Air
14july2012 1640 Cairo-Muscat
15july2012 2110 Muscat-Kuala Lumpur
27sept2012 0940 Kuala Lumpur-Muscat
27sept2012 1325 Muscat-Cairo
Macam lambat je sebab exam habis on 24th June. Tapi sebab tu je yang paling murah yang kitorang boleh dapat. So, go on je. Takpe la transit hampir 20jam pun. Ramai geng kasi gegar itu flight maa :D

p/s: bittaufeeq wannajah fil imtihan ^^

No comments: