Monday, March 19, 2012

kau hado?

Assalamualaikum.

Sebab terharu yang teramat dengan pengorbanan seorang kawan sahabat, maka aku update blog malam ni. Baru sudah study cerebellum. Tapi baca sekali lalu je la. Esok pagi nak kena ulang balik kot. Tengahari tadi dah sesuka hati ponteng test endocrine. Sadis! Tapi sebab emergency. Bukan saje2 nak ponteng. Kalau test tu carry mark matik la aku. Sobs~
Alkisah nye kitorang ada kelas psycho pagi tadi. Then gap 3jam before lecture endocrine. Dalam gap 2jam tu la aku duk menggigil sakit perut kat hall. Dah la lecture room kitorang akak2 4th year guna. Dah kena merempat kat hall. Endocrine pukul12. 11.30 baru aku decide nak balik. Sebab dah tak tahan sangat. Tu pun serba salah lagi nak tinggal kelas dengan test endo, biochem masuk tajuk barunye. Tapi daripada aku duk mengerang sakit, takleh fokus dalam lecture nanti, better aku balik tido. Sleep is my only pain killer yeah.
Tapi nak dijadikan cerita. Aku takut la nak balik naik teksi sorang2. Kang pakcik teksi tu bawak aku pegi ntah mana2. Ape aku nak buat ha? Nak naik tremco macam kena jalan jauh sket. Tak larat den. Then kawan sahabat aku ni offer nak teman aku balik. Then kitorang ambik teksi sampai depan umah. Dah la abang teksi tu duk kutuk2. Ingat kau cakap arab kitorang tak paham ke. Eh, tapi memang tak paham pun ape benda yang kau cakap. Tapi paham la kau tengah kutuk abang teksi oii~
Then sampai depan umah aku terus naik ke bilik la. Then kawan sahabat aku ni terus pegi skolah balik. Memang semata2 hantar aku je. Terharu tak terharu tak. Terharu la 4jam. Haa..kau hado??
Tu jee.. Sekian, tamat story of the day.

I LOVE YOU DUNIA AKHIRAT AYA! <3

No comments: