Sebab terharu yang teramat dengan pengorbanan seorang
Alkisah nye kitorang ada kelas psycho pagi tadi. Then gap 3jam before lecture endocrine. Dalam gap 2jam tu la aku duk menggigil sakit perut kat hall. Dah la lecture room kitorang akak2 4th year guna. Dah kena merempat kat hall. Endocrine pukul12. 11.30 baru aku decide nak balik. Sebab dah tak tahan sangat. Tu pun serba salah lagi nak tinggal kelas dengan test endo, biochem masuk tajuk barunye. Tapi daripada aku duk mengerang sakit, takleh fokus dalam lecture nanti, better aku balik tido. Sleep is my only pain killer yeah.
Tapi nak dijadikan cerita. Aku takut la nak balik naik teksi sorang2. Kang pakcik teksi tu bawak aku pegi ntah mana2. Ape aku nak buat ha? Nak naik tremco macam kena jalan jauh sket. Tak larat den. Then
Then sampai depan umah aku terus naik ke bilik la. Then
Tu jee.. Sekian, tamat story of the day.
I LOVE YOU DUNIA AKHIRAT AYA! <3

No comments:
Post a Comment