Tuesday, May 10, 2011
tak payah nak berlagak sangat
Tiba2 nak guna 'aku kau' dalam p0st ni. Maaf la kasar sket. Sebab sakit hati. Ok, semalam aku p0nteng lecture 3jam; 2jam lecture anat + 1jam lecture physi0. Tapi sume tu lecture revisi0n. Kalau masuk tajuk baru memang aku tak p0nteng la wey. Tak pegi lecture dengan alasan nak study untuk practical test upper test petang nye. Kalau pegi lecture pun k0nfem jasad aku je ada dalam kelas tu. Tapi jiwa ntah ke mana. Cuak wey ngan upper limb. Temp0h blaja untuk tajuk ni pendek sangat c0mpare ngan l0wer limb dulu. Tapi serius duk umah 3jam tu resah gelisah tak tentu arah. Mau nye tak. 1st time k0t aku p0nteng. Rek0d bersih dh tercemar beb. At least aku skip 3jam je. Yang orang laen skip 3hari seminggu takpe pulak. Sebab aku tak penah p0nteng maka nye bila skali aku p0nteng terus pandang ser0ng nak kutuk bagai. Kebetulan Dr Laila yang masuk untuk revisi0n anat, sebab sket sangat yang datang dia tanya kenapa. Maka Dr Laila menyuarakan kesedihan dengan g0l0ngan yang skip lecture sebab nak exam petang tu. Adehh. Patut la kau buat tak nampak aku masa kita bertembung kat hall bila aku nak masuk lecture bi0chem jam ke-4 tu kan. Waktu balik jalan sama ngan aku. Then bagitau kau tido 3jam je malam tadi sebab study upper limb & still pegi kelas macam biasa. Kau bagitau kau datang Egypt taknak bagi parents kau sedih & taknak cikgu2 kau sedih sebab kau. Sebab tu kau tak penah p0nteng kan. Aku yang tak penah buat bila skali wat salah sume orang nak judge aku teruk? 0k fine aku aje yang teruk. Kau aje la yang bagus! Yang s0rang lagi ape kes pulak nak sindir2 segala. Teng0k diri sendiri dulu beb. Aku nak p0nteng memang tak pegi terus k0t. Tapi kau, kalau setakat datang kejap lepas tu lepak hall tak masuk lecture jugak. Time hist0 cabut balik sebab takut Dr Amany yang masuk. Lame.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment