Wednesday, May 11, 2011

lagi sebulan


Ape yang lagi sebulan? Final exam la.
Hari ni dah 11may. First paper 0n 11june.
Start dengan physi0 ye.. 1minggu untuk 1subjek medic.
Means dalam 1 minggu tu sume la written, practical & oral exam.
*practical & oral on the same day*
Dah habis subjek medic ada lagi 2paper. Yakni bahasa arab & quran.
Tapi yang 2 ni 1hari untuk arab 1hari untuk quran. Last subject quran 13july.
Lepas tu b0leh kemas barang pegi beli tiket & terbang balik malaysia.
H0yeh2.
Jangan nak berangan!
Papa dah keluar arahan veto kena dapat result baru bleh balik.
Bajet sebulan lepas exam la baru result keluar kan.
Then nak kena turun naek embassy urus terjemah result segala.
Tengah bulan Ogos jugak la baru bleh balik kan.
Maka......
Kena sambut ramadhan kat sini??
Tak sukaa..dah la tengah summer. Siang panjangggggggg~~~
Ayoyooo mummyyy
Nak balik jugak!!
Diorang dah siap promote tiket balik Malaysia bagai
Then tadi dengar tiket dah nak abis??
Kena book awal2??
Or nanti kalau last minute mahal??
Jangan la weyhh.. I nak balik malaysia jugak..
Sob3~
Korang saje je ni. nak suh orang book tiket awal kan..

No comments: