
Marah.
Rasa nak cekik2 je.
Sakit hati.
Tak yah layan.
Makan hati.
Tapi diamkan aje.
Takde hati.
Malas dah nak teg02 nak buat baik.
Takut karang terkeluar kata yang tak patut. Benda macam ni tak payah nak layankan sangat. Sabar. Sabar kan separuh dari iman. :) Dekat nak exam sume orang em0. Tapi berpada2 la. Hak ahli beit tetap kena laksanakan. Hubungan dengan makhluk Allah tetap kena jaga. Baru ada keberkatan. Mudah urusan.

No comments:
Post a Comment