Thursday, May 26, 2011
its getting h0t
Bumi mesir makin panas. Tadi keluar beli barang kejap dengan Aya. Keluar je dari pintu imarah w0ww panasnye hari ni. Terasa bahang dari tar jalan. Pilih jalan teduh selagi mampu. Maksud selagi mampu bukan la ada p0k0k sepanjang jalan dari rumah nak ke kedai di luar jalan besar sana kan. So kat mana ada bayang p0k0k yang bleh beri teduh kat bawah tu la kami berjalan. Jalan pun laju2 je takde masa nak lenggang kangkung segala kat tengah panas. Bila masuk imarah balik. Wah. Nikmat. Tak berbahang dah. Sejuk je. Sampai umah masuk bilik kata Beyja cepatnye balik. Ye la. Tak tahan nak berlama2 tengah panas. Ni baru awal summer kan. 37 degree Celcius. Kalau sebulan dua lagi camane agaknye? Sape yang niat taknak balik Malaysia summer break nanti, pikir2 kan lah ye. Adi0s~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment