Tuesday, March 22, 2011

malam terakhir

Malam ni malam terakhir tido kat umah ni. Esok malam bakalan sakit-sakit tengkuk lenguh-lenguh badan tido dalam flight. Kalau flight straight ke Cairo ada la dalam 10-11jam jugak dalam flight tu. Takleh tido di rumahku syurgaku ni buat suatu tempoh. InsyaAllah nanti balik lagi. Hahaa..blom pegi dah cakap pasal nak balik lagi. Haiyyaa..
Esok petang flight ke KLIA jam 4.40 petang dari Kota Bharu. Dengan papa. =) Beyja & Aya kutuk kutuk sindir kata anak manja sebab pegi ngan papa. Elehh, jeles la tu. I kan anak kesayangan, Harus la papa mau hantar sama kan. Hahaa..perasaan!

2malam lepas ada ustaz dari alumni yang call maklumkan pasal flight tu. Pukul 12.16am tau. Nasib baik tak tido lagi masa tu. Tengah online. Ustaz tu kata by 8pm dah kena ada berkumpul kat KLIA, flight ke cairo tengah malam tu, 12.30am..seeloknye ambik flight ke KL before 4pm. Aiyokk ustaz, saya dah ambik tiket dah. Sempat je kan. Dalam 6petang tu insyaAllah dah ada kat sana. Ustaz tak yah la wat saya cuak takut tertinggal flight. Saya nak balik sana ustaz. Perjuangan di sana belom selesai. InsyaAllah sempat. Aminn3..
Tapi yang pelik nye housemate saya dapat call yang kami naek flight 8pm tu. Kena berkumpul 7pm. Tapi sejam je? Macam tak logik la kan. Ini international flight, mana bleh lewat lewat. Ntah la, tapi saya sangat pasti yang flight 12.30am. Banyak kali kot tanya ustaz tu nak konfemkan. Dan rasanya saya tak salah dengar. Pukul 8pm tu waktu berkumpul, bukan waktu berlepas. Semoga segala urusan dipermudahkan nanti. Semoga kami selamat sampai. Nak pegi kelas. Tak aci la diorang dah masuk tajuk embryology dah untuk anatomy!

Doakan kami ye. Final tak lama dah. Nanti nak balik Malaysia lagi insyaAllah.

p/s: saya dah siap packing! yeah2..ambik masa 1hari saja..org laen seminggu awal kot packing..

No comments: