Pagi semalam macam biasa duk lepak depan lappy, Yana call.
Y: jom keluar..lusa dah nak balik kl.N: hari ni? laa..tak bagitau awal..tapi kreta ada je ni..kena bagitau papa dulu la.Y: nak pegi al-quds..pagi tadi baru alumni call suruh selesaikan hari ni jugak..jom la..petang karang ada perjumpaan ngan kerajaan pusat jugak.N: oww..ingatkan dah selesai..k2..tanya papa jap.N: papa said no problem. jom jalan..bleh guna kreta sampai petang..papa cuti, & bonda pun nanti papa yang pegi jemput..=)Y: okehh..nanti dekat nak sampai kb orang call
Dah tengahari kot baru turun dari rumah. Lepas Yana selesai urusan kat Al-Quds Travel kami menjelajah kbmall. Macam biasa, tempat tu je yang senang nak pegi, senang nak parking, semuanya dibawah 1 bumbung. Eheee~
takde keje tunggu yana
Jalan-jalan je. Ada la beli barang sket. Then makan, solat. Yana ajak pegi tempat perjumpaan tu. Tapi tak tau kat mana bangunan tu. Usaha la call orang tu mesej orang ni tanya jalan. Dah la first time masuk bandar drive sendiri. So bawak kreta ntah ape ape je. Banyak gelak kot ngan Yana. Sebab banyak kali salah lorong, tak confident nak masuk parking sisi, berpusing-pusing cari parking lagi. Akhirnya jumpa la tempat tu & dapat parking. Dah la pegi tak berdaftar.
Main aci redah je. Kot-kot la orang nak bagi sumbangan kat kami ni kan. Hahaa..bleh je daftar instant kat situ. Then naik dengar ceramah. memang macam dengar ceramah politik. Tapi masing-masing dah besar kot, dah reti pikir yang mana baik yang mana buruk. Yang elok bleh la ambik wat pengajaran, yang kurang elok tu jadi sempadan. Peace no war~
Abis majlis dalam 5.30 camtu. Lepas tu ada jamuan, tapi kitorang balik terus. Yana nak kejar bas nak balik Tanah Merah lagi takut tak sempat. Pegi dekat kreta tengok ada saman! Sheeshh~ Lupa nak masukkan syiling masa parking tadi. Adeh, baru datang sendiri dah kena saman ke.
see..kena saman!
Sabar je la. Lepas tu hantar Yana kat stesen bas. Salam salam cium cium pipi. Jumpa kat klia la ye. Kalau tak pun kat Egypt. Saya pun balik la umah. Penat kot. 6.30 baru sampai umah. Malam nye, awal-awal lagi dah terbongkang tido. Even orang tu mesej pun malas nak reply. Padahal sedar je mesej masuk. Sorry, tak larat nak bukak mata. =)

No comments:
Post a Comment