ok..sekarang nak sambung cite ops piramid
yang ni part 1 sebab bermula hari ni la bermula pengembaraan kami
jejak kaki keluar rumah
=_=
2februari2011
macam biasa tiap tiap pagi pun mesti ada orang call kasi update hal keliling
pagi tu saya dapat call dari KakDiyana*ketua batch kami*
suppose to be maybe kakDi called Aya, sebab itu ketua rumah kami..tapi engaged
sebab Aya tengah gayut
alkisahnya..maka lepas zohor tu berangkatlah kami dengan berat hati meninggalkan rumah
menuju ke rumah kedah lama
ellehh..bukan jauh pun..jalan kaki tak sampai 5minit kot =P
awkward kot..duk umah orang..takleh nak hu ha hu ha..ngee
lagipun kami 6orang terpisah..3orang di tingkat 2, 3 lagi kat tingkat 3
dah namanya menumpang kan..ikut je la mana orang campak
Beyja tak ikut sebab makcik dia datang jemput duduk ngan dia
lepas dah sampai sana adik kakMira inform yang internet dah bleh access
ciss!! masa menumpang ni la baru bleh intenet
tak best kot nak on9 ngan tumpang umah orang
nasib baek ada kakHani yang sporting
bleh je on9..tapi sebab malam tu line sangat la slow
layan kakHani berceloteh lagi best
macam macam cerita keluar
sejarah mesir..kisah senior perubatan..bait muslim..ngee~
malam tu jugak dapat call dari kakSyuk, YDPah rumah kelantan
kakSyuk kata kitorang bleh join 1st trip evacuation esok
lepas subuh akan ada musyrif datang jemput
tapi kegembiraan tak kekal lama
kakSyuk kata kalo bleh selesaikan hal rumah sewa, bincang ngan baba tuan rumah baek baek
tapi kitorang pun memang tak sedap hati la kot
tinggal rumah tu macam tu aje..barang barang bersepah
balik tak tau brape lama..ishh..tak leh..kena balik kemas dulu
to be continued
p/s: selamat ulang tahun buat bonda tersayang!!
yang ni part 1 sebab bermula hari ni la bermula pengembaraan kami
jejak kaki keluar rumah
=_=
2februari2011
macam biasa tiap tiap pagi pun mesti ada orang call kasi update hal keliling
pagi tu saya dapat call dari KakDiyana*ketua batch kami*
suppose to be maybe kakDi called Aya, sebab itu ketua rumah kami..tapi engaged
sebab Aya tengah gayut
by hook or by crook, korang kena tinggalkan rumah sewa hari ni jugak..
pegi BKAN*badan kebajikan anak negeri* terdekat
ok ok kakDi..kitorang memang plan nak gi arma pun
lepas zohor..dah panggil musyrif dah
lepas zohor? hari ni perintah berkurung pukul1 tau
mana sempat..arma jauh pulak tu
pegi bkan terdekat je..rumah korang dekat ngan bakan mana?
rumah kedah lama & rumah kelantan lama
kitorang dah contact ajk kelantan baru
tapi diorang seems not knowing anything bout this evacuation
ek?? dah tu pegi kedah lama la
nanti akak contact kakHani kat sana so dat nanti kakHani akan contact aya balik ok?
ok..thanks kakDi
alkisahnya..maka lepas zohor tu berangkatlah kami dengan berat hati meninggalkan rumah
menuju ke rumah kedah lama
ellehh..bukan jauh pun..jalan kaki tak sampai 5minit kot =P
awkward kot..duk umah orang..takleh nak hu ha hu ha..ngee
lagipun kami 6orang terpisah..3orang di tingkat 2, 3 lagi kat tingkat 3
dah namanya menumpang kan..ikut je la mana orang campak
Beyja tak ikut sebab makcik dia datang jemput duduk ngan dia
lepas dah sampai sana adik kakMira inform yang internet dah bleh access
ciss!! masa menumpang ni la baru bleh intenet
tak best kot nak on9 ngan tumpang umah orang
nasib baek ada kakHani yang sporting
bleh je on9..tapi sebab malam tu line sangat la slow
layan kakHani berceloteh lagi best
macam macam cerita keluar
sejarah mesir..kisah senior perubatan..bait muslim..ngee~
malam tu jugak dapat call dari kakSyuk, YDPah rumah kelantan
kakSyuk kata kitorang bleh join 1st trip evacuation esok
lepas subuh akan ada musyrif datang jemput
tapi kegembiraan tak kekal lama
kakSyuk kata kalo bleh selesaikan hal rumah sewa, bincang ngan baba tuan rumah baek baek
tapi kitorang pun memang tak sedap hati la kot
tinggal rumah tu macam tu aje..barang barang bersepah
balik tak tau brape lama..ishh..tak leh..kena balik kemas dulu
to be continued
p/s: selamat ulang tahun buat bonda tersayang!!

No comments:
Post a Comment