..bila exam dah makin hampir..
dari hari khamis lagi aisya duk call tanya nak wat tutor bila
ambik tutor physio ngan aisya
alhamdulillah, student mumtaz ni banyak membantu
even dia senior, dah 2nd year
tapi sebab sama umur, rasa macam kawan
ececeyy..
dari hari khamis lagi aisya duk call tanya nak wat tutor bila
ambik tutor physio ngan aisya
alhamdulillah, student mumtaz ni banyak membantu
even dia senior, dah 2nd year
tapi sebab sama umur, rasa macam kawan
ececeyy..
tapi hari khamis banyak sangat hal yang menghalang
so cancel, nak wat hari jumaat
tapi tiba tiba jumaat tu aisya call lagi
tanya kitorang still pegi lecture ke minggu ni
tak pegi kot
wat study week sendiri
so aisya kata kita wat tutor gabungan la
gabung ngan group housemates aisya
wat hari sabtu kat rab'ah lepas zohor
sila bersedia fizikal & mental
minum kopi banyak banyak
sebab nak habiskan sume tajuk physio untuk midyear
wallaahhh~
ok insyaAllah
so sabtu itu
berangkatlah kami ke rab'ah
sampai sana solat zohor sume dan tunggu ketibaan tutor tutor kami
ada 4 group tutor sume
bila tutor tutor kami sampai
hampir pukul 1 la
waahh..terkezut la diorang
ramainye anak tutor*erkk..bleh ke istilah anak tutor tu..layan je la..*
mau tak terkezut..ada la dalam 20 orang kot
including anak anak tutor yang menumpang
hee..no biggie la beb
tumpang blaja sama..takde salah pun
bak kata diorang, hari ni untuk kami
diorang dah ready la untuk habis sampai ke malam ke
tutor pertama start ngan farhani
dalam pukul 1 tu la
tajuk autonomic nervous system*ans*
tapi tak sempat abis sume pun
stakat sympathetic je
sebab diorang pun ada tuisyen
berehat kejap untuk solat asar
then sambung cell nerve & muscle*cnm*
dengan fizah pulak
branch ni paling simple kot dalam physio
kitorang pun discuss untuk nerve & muscle je
cell baca sendiri la
then stop lagi untuk maghrib, dinner & berehat sebentarbersama kitkat
alhamdulillah tuan rumah belanja makan sedap
terima kasih bebanyak tuan umah ye
pukul 7 sambung lagi dengan cardiovascular system*cvs*
biggest branch kot stakat ni
aisya take part
nasib baek yang masuk midyear not the whole cardiac & vascular
just the cardiac part je
tapi aisya terangkan mostly sangat details
ambik masa agak lama la untuk abis
hampir pukul 1 jugak la
tapi ramai je yang dah syahid waktu tu
mau nye tak
dah brape jam jihad ngan physio ni
terpaksa mengorbankan waktu tido
sebab selalunye tido dalam pukul 7, bangun tengah malam pukul 12, pukul 1 tu
so waktu cvs tu horror giler muka mengantok takleh blah
sampai kejap kejap tutor tanya
najwa ok ke?
ok..ok..no hal..teruskan
obvious giler ke muka sememeh weyy??ahakss~
dalam mengantok pun ku gagahkan juga untuk tidak tido
demimu physio
*kalo takleh senyum jugak masa jawab paper physio nanti tak tau la*
then syafiqah sambung untuk tajuk blood
waktu tu brape kerat je pun yang ada
ramai dah syahid kan
pukul 1 pagi weyy
I yang tadi mengantok pun dah tak rasa mengantok
sebab dah abis limit waktu kritikal mata takleh celik
ye la sebab waktu pukul 1 pagi tu memang waktu mustajab untuk I
bangun duduk kat meja study belek buku
habis blood dalam pukul 3.20 kot
blood sikit je..tapi sebab duk hu ha hu ha taknak bagi ngantok
banyak la pulak selingan nye
pastu tanya nak sambung parasympathetic ans ke
tak kot..baca semdiri la..tak larat dah nak sambung lagi
jam menjejak pukul 4pagi baru sume nak masuk tido
memang tak balik umah dah
tumpang tido umah diorang je
pukul 4pagi ko sanggup ke nak turun cari teksi
jangan berani berani nye
tak larat dah
mata duk terbayang katil bantal & saratoga je
esok pagi nye breakfast kat rab'ah jugak
pukul 10 gitu berangkat pulang ke rumah masing masing
sampai umah terus tuju katil tuh
tak puas tido umah orang 3jam je
sambung lagi 3jam bleh?
hee
konklusinye
terbaek dari ladang la, bak kata syafiqah
terima kasih aisya & da geng
susah susah je
insyaAllah Allah akan membalas segala budi baek kalian
gud lark untuk midyear
doakan kami jugak!
so cancel, nak wat hari jumaat
tapi tiba tiba jumaat tu aisya call lagi
tanya kitorang still pegi lecture ke minggu ni
tak pegi kot
wat study week sendiri
so aisya kata kita wat tutor gabungan la
gabung ngan group housemates aisya
wat hari sabtu kat rab'ah lepas zohor
sila bersedia fizikal & mental
minum kopi banyak banyak
sebab nak habiskan sume tajuk physio untuk midyear
wallaahhh~
ok insyaAllah
so sabtu itu
berangkatlah kami ke rab'ah
sampai sana solat zohor sume dan tunggu ketibaan tutor tutor kami
ada 4 group tutor sume
bila tutor tutor kami sampai
hampir pukul 1 la
waahh..terkezut la diorang
ramainye anak tutor*erkk..bleh ke istilah anak tutor tu..layan je la..*
mau tak terkezut..ada la dalam 20 orang kot
including anak anak tutor yang menumpang
hee..no biggie la beb
tumpang blaja sama..takde salah pun
bak kata diorang, hari ni untuk kami
diorang dah ready la untuk habis sampai ke malam ke
tutor pertama start ngan farhani
dalam pukul 1 tu la
tajuk autonomic nervous system*ans*
tapi tak sempat abis sume pun
stakat sympathetic je
sebab diorang pun ada tuisyen
berehat kejap untuk solat asar
then sambung cell nerve & muscle*cnm*
dengan fizah pulak
branch ni paling simple kot dalam physio
kitorang pun discuss untuk nerve & muscle je
cell baca sendiri la
then stop lagi untuk maghrib, dinner & berehat sebentar
alhamdulillah tuan rumah belanja makan sedap
terima kasih bebanyak tuan umah ye
pukul 7 sambung lagi dengan cardiovascular system*cvs*
biggest branch kot stakat ni
aisya take part
nasib baek yang masuk midyear not the whole cardiac & vascular
just the cardiac part je
tapi aisya terangkan mostly sangat details
ambik masa agak lama la untuk abis
hampir pukul 1 jugak la
tapi ramai je yang dah syahid waktu tu
mau nye tak
dah brape jam jihad ngan physio ni
terpaksa mengorbankan waktu tido
sebab selalunye tido dalam pukul 7, bangun tengah malam pukul 12, pukul 1 tu
so waktu cvs tu horror giler muka mengantok takleh blah
sampai kejap kejap tutor tanya
najwa ok ke?
ok..ok..no hal..teruskan
obvious giler ke muka sememeh weyy??ahakss~
dalam mengantok pun ku gagahkan juga untuk tidak tido
demimu physio
*kalo takleh senyum jugak masa jawab paper physio nanti tak tau la*
then syafiqah sambung untuk tajuk blood
waktu tu brape kerat je pun yang ada
ramai dah syahid kan
pukul 1 pagi weyy
I yang tadi mengantok pun dah tak rasa mengantok
sebab dah abis limit waktu kritikal mata takleh celik
ye la sebab waktu pukul 1 pagi tu memang waktu mustajab untuk I
bangun duduk kat meja study belek buku
habis blood dalam pukul 3.20 kot
blood sikit je..tapi sebab duk hu ha hu ha taknak bagi ngantok
banyak la pulak selingan nye
pastu tanya nak sambung parasympathetic ans ke
tak kot..baca semdiri la..tak larat dah nak sambung lagi
jam menjejak pukul 4pagi baru sume nak masuk tido
memang tak balik umah dah
tumpang tido umah diorang je
pukul 4pagi ko sanggup ke nak turun cari teksi
jangan berani berani nye
tak larat dah
mata duk terbayang katil bantal & saratoga je
esok pagi nye breakfast kat rab'ah jugak
pukul 10 gitu berangkat pulang ke rumah masing masing
sampai umah terus tuju katil tuh
tak puas tido umah orang 3jam je
sambung lagi 3jam bleh?
hee
konklusinye
terbaek dari ladang la, bak kata syafiqah
terima kasih aisya & da geng
susah susah je
insyaAllah Allah akan membalas segala budi baek kalian
gud lark untuk midyear
doakan kami jugak!

No comments:
Post a Comment