hari ni habis lab anat awal giler
sume benda express
study spleen express
study cadaver express
jawab MCQ express
tanda attendance express
sume tak sabar sabar nak balik kot
bawak rombongan balik umah jugak
major dah tau hal masalah yana tu
so diorang nak datang ziarah la
sampai sampai umah memang dah ada tetamu
nasib baek yana ada kat umah
lepas tu dak rab'ah pulak datang
1 rombongan
lama jugak la duk bersembang
yaya wat lawak bila dia bawak kuar wayar penyambung air mesin basuh dari dalam beg
macam poket doremon
HAHAHA
sila gelak beramai ramai
*yaya bawak wayar tu sebab nak compare ngan kitorang punye..
sebab diorang baru beli washing machine, tapi takleh nak sambung wayar tu kat paip*
at least kedatangan diorang sume wat yana gelak
=)
sambung pulak dengan dak rab'ah rombongan kedua
then malam tu plan ngan bebudak rab'ah nak kuar maen
konon nak gi ice-skating kat genena mall
kami 13 orang
dak rab'ah 2 rumah 10 orang
+
saya, aya & yana
waktu kat genena tu, sementara nak tunggu 1 lagi rombongan dak rab'ah sampai
kitorang lepak lepak la kat tepi tempat ice skating tu
tengok orang maen, ambik gamba, borak borak segala
then jalan jalan usha kedai kat situ la
tiba tiba diorang patah balik laju laju
siap tolak tolak kitorang isyarat blah dari situ
naek pegi restoran MekD dekat dekat situ
sebabnye..diorang ternampak
lelaki melayu sebelah sana
pakai kopiah
ustaz ke??
cuak la weyh..lari lari
line dah clear baru turun balik
ngee~
konon la nak pegi ice-skating kan
tapi last last dak rab'ah je kot yang masuk maen
even bukan semua
but no one from 3 of us
segan kot
ramai sangat orang
sebab orang arab memang keluar malam
diorang kan tido siang
sebab tu kedai sume pukul 11pagi baru bukak
*11pagi kat sini dah nak zohor dah*
so diorang je la yang maen
kitorang kat tepi bagi semangat
ececeyy
diorang sume pun baru first time kot maen
bukan yang memang dah terer
yaya je la kot yang hebat
sebab yaya bagitau dia suka maen roller blade
so lebih kurang la tu roller blade ngan ice-skating kan
kena pandai seimbang badan ek?
haa..jaga jaga!
lepas abis ice skating naek tingkat paling atas genena
pegi arcade pulak
sebab sume meroyan nak maen game
macam budak budak
konon nak release tension dengan keadaan semenjak dua menjak ni
tension tensionnanges nak pindah study nak exam segala la
yang paling best
game pertama yang kitorang cari memang game budak budak
ala, game kereta yang maen langgar langgar tu
masing masing muka eksited tuh nak maen!
tapi serius maen tu sangat best
sebab sume maen sambil jerit jerit membebel

sebab terlanggar orang & dilanggar orang
padahal tak reti bawak kereta
kat kaki tu ada 1 button je kot
nak stop lepas je kaki dari button tu
tapi tak reti nak reverse
sebab takde gear reverse
ngekss..memang la takde gear
bukan kereta betol pun
hahahh
habis maen langgar langgar tu try maen games laen la pulak
lepas tu pegi kat ada kedai kek, roti tu
makan aeskrem, puding
ambik ambik gamba
last skali, haruslah ada gamba semua ahli rombongan kan eh, tak cukup sorang
ok fine..abg arab tu tak reti pakai dslr..salah angle di sini
then heading home la
dah la kuar malam takde musyrif
kuar pegi maen pulak tu
bukan sebab hal penting
pepandai je kan
eh ehh..tapi kitorang nak release tension
nanti kalau hypertension sape susah??
haa..kitorang jugak kan
tapi best ape..mencabar! =P
sume benda express
study spleen express
study cadaver express
jawab MCQ express
tanda attendance express
sume tak sabar sabar nak balik kot
bawak rombongan balik umah jugak
major dah tau hal masalah yana tu
so diorang nak datang ziarah la
sampai sampai umah memang dah ada tetamu
nasib baek yana ada kat umah
lepas tu dak rab'ah pulak datang
1 rombongan
lama jugak la duk bersembang
yaya wat lawak bila dia bawak kuar wayar penyambung air mesin basuh dari dalam beg
macam poket doremon
HAHAHA
sila gelak beramai ramai
*yaya bawak wayar tu sebab nak compare ngan kitorang punye..
sebab diorang baru beli washing machine, tapi takleh nak sambung wayar tu kat paip*
at least kedatangan diorang sume wat yana gelak
=)
sambung pulak dengan dak rab'ah rombongan kedua
then malam tu plan ngan bebudak rab'ah nak kuar maen
konon nak gi ice-skating kat genena mall
kami 13 orang
dak rab'ah 2 rumah 10 orang
+
saya, aya & yana
waktu kat genena tu, sementara nak tunggu 1 lagi rombongan dak rab'ah sampai
kitorang lepak lepak la kat tepi tempat ice skating tu
tengok orang maen, ambik gamba, borak borak segala
then jalan jalan usha kedai kat situ la
tiba tiba diorang patah balik laju laju
siap tolak tolak kitorang isyarat blah dari situ
naek pegi restoran MekD dekat dekat situ
sebabnye..diorang ternampak
lelaki melayu sebelah sana
pakai kopiah
ustaz ke??
cuak la weyh..lari lari
line dah clear baru turun balik
ngee~
konon la nak pegi ice-skating kan
tapi last last dak rab'ah je kot yang masuk maen
even bukan semua
but no one from 3 of us
segan kot
ramai sangat orang
sebab orang arab memang keluar malam
diorang kan tido siang
sebab tu kedai sume pukul 11pagi baru bukak
*11pagi kat sini dah nak zohor dah*
so diorang je la yang maen
kitorang kat tepi bagi semangat
ececeyy
diorang sume pun baru first time kot maen
bukan yang memang dah terer
yaya je la kot yang hebat
sebab yaya bagitau dia suka maen roller blade
so lebih kurang la tu roller blade ngan ice-skating kan
kena pandai seimbang badan ek?
haa..jaga jaga!lepas abis ice skating naek tingkat paling atas genena
pegi arcade pulak
sebab sume meroyan nak maen game
macam budak budak
konon nak release tension dengan keadaan semenjak dua menjak ni
tension tension
yang paling best
game pertama yang kitorang cari memang game budak budak
ala, game kereta yang maen langgar langgar tu
masing masing muka eksited tuh nak maen!tapi serius maen tu sangat best
sebab sume maen sambil jerit jerit membebel

sebab terlanggar orang & dilanggar orang
padahal tak reti bawak kereta
kat kaki tu ada 1 button je kot
nak stop lepas je kaki dari button tu
tapi tak reti nak reverse
ngekss..memang la takde gear
bukan kereta betol pun
hahahh
habis maen langgar langgar tu try maen games laen la pulak
lepas tu pegi kat ada kedai kek, roti tu
makan aeskrem, puding
ambik ambik gamba
last skali, haruslah ada gamba semua ahli rombongan kan eh, tak cukup sorang
ok fine..abg arab tu tak reti pakai dslr..salah angle di sinithen heading home la
dah la kuar malam takde musyrif
kuar pegi maen pulak tu
bukan sebab hal penting
pepandai je kan
eh ehh..tapi kitorang nak release tension
nanti kalau hypertension sape susah??
haa..kitorang jugak kan
tapi best ape..mencabar! =P

No comments:
Post a Comment