Tuesday, January 11, 2011

enjoy to da fullest part 3

tadi keluar lagi
temankan yana pegi ambik dokumen kat arma*malaysian hall*
nasib baik kuar hari ni dapat teksi yang tak banyak songeh
&&&
sangat considerate
padahal dah nak sesat je awal awal tu sebab tak ingat jalan nak ke arma
tapi pakcik teksi tu tak ambik tambang lebih pun
still ngan tambang yang dah dipersetujui before kitorang naik
=)
then bergerak ke arabiata
jumpa si thirah kecik & zida & yasmin
thirah belanja makan
actually nak belanja yana je kot
sebab yana nak pegi dah esok
tapi saya & aya ada sekali
kesian dia kena kuar duit lebih
takpe thirah, lain kali ada rezeki lebih kak wawa pulak belanja ye
makan chicken chop

itu chicken chop yana yang punye

kedai melayu
haha..
=)
bangga bangga
even awal awal tu macam segan je sebab mula mula sampai
mak aii ramai nye orang
lelaki lelaki pulak tu
terus rasa malu segan nak control ayu
tapi tempat makan tu selesa la
ada privacy sebab kitorang duduk dalam satu bilik
agak lawa la dekorasi
then bleh ambik gamba nak hu ha hu ha bagai
opsss~~

gamba serius takde motip..tapi ni je gamba yang ada sume orang
kami 6orang ye..sila kira betol betol

=)
lepas tu tumpang solat maghrib kat umah yasmin
diorang siap tolong cari musyrif untuk hantar kitorang balik lagi
musyrif orang kelantan
tak poyo pulak tuh
jenis yang sempoi selamba
so kitorang pun tanpa segan silu bersembang bagai nak rak
tolong bawak pegi kedai hardware sebab aya nak cari wayar mesin basuh bagai
padahal hal tu tak masuk bidang kuasa dia pun
sebab mintak musyrif nak hantar balik je sebenarnye
=)




balik balik umah ada tetamu
then ini yang berlaku

seliparku hangus!

sebenarnye selipar tu basah
sebab mesin basuh kat umah kitorang selalu kebocoran
maka air melimpah keluar membasahi lantai & selipar
tumpang jemur kat bilik aya & syue
sebab diorang ada heater
tapi syue terlebih baik & tolong letak selipar tu dekat dengan heater
alih alih bau hangit lah weyy
haha
takpe la syue
redha je la aku
=) =) =)

p/s: tapi yana yang belikan selipar tu!

No comments: