bila kami buat jenayah
kat sini mana bleh kluar malam takde musyrif
tapi kami buat jugak
ye la
dah tiba tiba mengidam nak minum asir*jus* kat jalan depan sana
ni je haa benda yang mengidam sangat tuh
saya punye asir-honeydew =))
takkan nak mintak tolong musyrif teman kot
dah sah sah bukan benda penting minum asir tu
lepas tu kalau ada musyrif teman kena bayar untuk dia sekali =D
tapi kami nak minum jugak
sanggup ambik risiko keluar sendiri lah ye
lepas tu jalan laju laju
ambik jalan yang kurang risiko untuk bertembung dengan lelaki lelaki melayu
a.k.a. ustaz ustaz yang konfem akan tegur nak pegi mana & tanya mana musyrif
ngaaa~
tak mau kantoi di situ kan
lagipun rumah kami dekat ngan 2 rumah negeri
+
1 rumah ustaz yang in charge tentang hal kami
dah sampai kat kedai asir tu cepat cepat masuk kedai
kot kot la ada ustaz yang lalu lalang
cari pasal nama nya
lepas tu order laju laju
&
habiskan dalam sekali teguk
cepat cepat minum sebab nak balik pulak

lepas abis menikmati asir kami pegi beli roti fino untuk rumah pulak
fino tu la breakfast kami hari hari
kadang kadang je goreng nasi or makaroni
sempat lagi singgah beli chipsy
lepas tu dah jalan laju laju nak balik umah balik
kitorang ikut lorong antara umah ustaz & rumah kelantan lama
keluar dari lorong tu nampak macam ada orang naik motosikal
dekat ngan umah kelantan lama
maka cuak lah kami
awal awal tu steady lagi
lepas tu rasa macam motosikal tu ikut kami
langkah kami makin laju la
lepas tu siap hon hon bagai
kami ape lagi..lari la weyhh
dah sampai simpang lorong dekat umah kitorang
motosikal tu pegi straight je
rupenye orang arab!
fuhh..punye la cuak takut kantoi ngan ustaz mana mana kan
tak pasal pasal dah exercise lebih
nasib baek selamat sampai umah
laen kali nak wat lagi ke?
*wink wink*
kat sini mana bleh kluar malam takde musyrif
tapi kami buat jugak
ye la
dah tiba tiba mengidam nak minum asir*jus* kat jalan depan sana
ni je haa benda yang mengidam sangat tuhsaya punye asir-honeydew =))
takkan nak mintak tolong musyrif teman kot
dah sah sah bukan benda penting minum asir tu
tapi kami nak minum jugak
sanggup ambik risiko keluar sendiri lah ye
lepas tu jalan laju laju
ambik jalan yang kurang risiko untuk bertembung dengan lelaki lelaki melayu
a.k.a. ustaz ustaz yang konfem akan tegur nak pegi mana & tanya mana musyrif
ngaaa~
tak mau kantoi di situ kan
lagipun rumah kami dekat ngan 2 rumah negeri
+
1 rumah ustaz yang in charge tentang hal kami
dah sampai kat kedai asir tu cepat cepat masuk kedai
kot kot la ada ustaz yang lalu lalang
cari pasal nama nya
lepas tu order laju laju
&
cepat cepat minum sebab nak balik pulak

lepas abis menikmati asir kami pegi beli roti fino untuk rumah pulak
fino tu la breakfast kami hari hari
kadang kadang je goreng nasi or makaroni
sempat lagi singgah beli chipsylepas tu dah jalan laju laju nak balik umah balik
kitorang ikut lorong antara umah ustaz & rumah kelantan lama
keluar dari lorong tu nampak macam ada orang naik motosikal
dekat ngan umah kelantan lama
maka cuak lah kami
awal awal tu steady lagi
lepas tu rasa macam motosikal tu ikut kami
langkah kami makin laju la
lepas tu siap hon hon bagai
kami ape lagi..lari la weyhh
dah sampai simpang lorong dekat umah kitorang
motosikal tu pegi straight je
rupenye orang arab!
fuhh..punye la cuak takut kantoi ngan ustaz mana mana kan
tak pasal pasal dah exercise lebih
nasib baek selamat sampai umah
laen kali nak wat lagi ke?
*wink wink*

No comments:
Post a Comment