skype-ing ngan kawan baek saya tadi, ana
kitorang chat pasal hot stuff
K.A.W.E.N
jangan kata saya & ana je
budak budak umah saya yang major nye baru 18 pun suka bebenor ngan topik ni
kalau dah sume 10 budak hitam berkumpul
selalu je akan kuar topik hangat ni
selalu la timbul persoalan
bila nak kawen?
macam mana calon nye?
apa gaya majlisnye?
and chat ngan ana tadi..timbul lagi kisah lama yang penah ana kongsi dengan saya
menzahirkan kebimbangan nya tentang hal itu
ana dilamar orang
sejak zaman skolah
tapi ana kata dia tak sedia lagi
nak enjoy life lagi
masih terlalu awal
itu jawapan 3taun dulu
tapi kalau sekarang bagi jawapan sama jugak
maknanye???
&&&
dalam kes saya
tiba tiba ana usulkan pasal
ini
whoaaaa..tiba tiba je
no comment
tetttt~
kitorang chat pasal hot stuff
K.A.W.E.N
jangan kata saya & ana je
budak budak umah saya yang major nye baru 18 pun suka bebenor ngan topik ni
kalau dah sume 10 budak hitam berkumpul
selalu je akan kuar topik hangat ni
selalu la timbul persoalan
bila nak kawen?
macam mana calon nye?
apa gaya majlisnye?
and chat ngan ana tadi..timbul lagi kisah lama yang penah ana kongsi dengan saya
menzahirkan kebimbangan nya tentang hal itu
ana dilamar orang
sejak zaman skolah
tapi ana kata dia tak sedia lagi
nak enjoy life lagi
masih terlalu awal
itu jawapan 3taun dulu
tapi kalau sekarang bagi jawapan sama jugak
maknanye???
&&&
dalam kes saya
tiba tiba ana usulkan pasal
ini
whoaaaa..tiba tiba je
no comment
tetttt~

No comments:
Post a Comment