macam biasa selalunye hari khamis malam ada lah sesi bersama ahli rumah
ataupun family meeting
lepas isyak kami akan berkumpul di ruang tamu untuk bacaan yaasin
*tapi malam tadi baca al-kahfi*
lepas tu sesiluahan perasaan perbincangan permasalahan rumah
aiyok..ayat skema macam nak wat karangan PMR jek..
apa yang berlaku minggu ini:
pembentangan bajet 2011
edisi: berjimat cermat kurangkan makan lebihkan study
ngee
perkara berbangkit:
penggunaan wang melampau untuk bahan makanan
maka kami sepakat untuk misi berjimat cermat
segala garam gula si aya tu nak catu..*orang laen catu benda laen*
breakfast pun nak di skip
*breakfast di sini ialah breakfast bersama nasi goreng..sebab nak kurangkan penghabisan beras yang berleluasa dalam sebulan habis 2 kampit beras kami satu rumah balun..haa amik kau banyak mana kami makan*
lepas ni gigit roti je la before pegi kelas
duit untuk barang dapur juga di limitkan
belanja ke pasar begitu juga
penggunaan air & elektrik turut diambil kira
memang selalu kalau dah berkumpul 10 budak hitam
tujuan asal berkumpul sebab hal serius macam hal bajet rumah
bleh je tetiba melencong dari landasan ke arah isu isu hangat seperti
K.A.W.E.N
tapi kali ni keluar cerita pasal illuminati & freemason
yang sedang sebok di war war kan
especially kat fesbuk
ala, pasal justin bieber yang orang katakiut miut tu rupanya pemimpin muda illuminati
betul ke tidak wallahu'alam
saya bukan minat pun mamat tu
tapi bebudak rumah ni minat kot
tapi minat setakat nyanyi lagu dia yang tajuk baby tu la..
konon nye lagu tu la yang ada unsur illuminati & freemason tu
tapi tengok klip video Dewa19 yang ini agak gerun la sebab video klip dia memang pelik & menakutkan &memang terang terang menunjukkan unsur unsur freemason itu
nauzubillah moga moga kita terpelihara dari sebarang tipu daya dakyah yang cuba memesongkan akidah islam insyaAllah
dah abis kisah illuminati
kuar lagi cite pasal KAWEN
tapi kali ni hanya antara kami rumate bertiga
saya-yana-beyja
cite pasal kawen awal, cite pasal kisah dahulu kala
giler hebat korang berdua
baru kenal 2bulan aku dah bleh cite macam macam kisah zaman skolah tu
shhhhhhhhh~
cite cite tu sume stakat dalam bilik tu je la ek
jangan bawak keluar..rahsia kita bertiga saja ye adek adek
ataupun family meeting
lepas isyak kami akan berkumpul di ruang tamu untuk bacaan yaasin
*tapi malam tadi baca al-kahfi*
lepas tu sesi
aiyok..ayat skema macam nak wat karangan PMR jek..
apa yang berlaku minggu ini:
pembentangan bajet 2011
edisi: berjimat cermat kurangkan makan lebihkan study
ngee
perkara berbangkit:
penggunaan wang melampau untuk bahan makanan
maka kami sepakat untuk misi berjimat cermat
segala garam gula si aya tu nak catu..*orang laen catu benda laen*
breakfast pun nak di skip
*breakfast di sini ialah breakfast bersama nasi goreng..sebab nak kurangkan penghabisan beras yang berleluasa dalam sebulan habis 2 kampit beras kami satu rumah balun..haa amik kau banyak mana kami makan*
lepas ni gigit roti je la before pegi kelas
duit untuk barang dapur juga di limitkan
belanja ke pasar begitu juga
penggunaan air & elektrik turut diambil kira
memang selalu kalau dah berkumpul 10 budak hitam
tujuan asal berkumpul sebab hal serius macam hal bajet rumah
bleh je tetiba melencong dari landasan ke arah isu isu hangat seperti
K.A.W.E.N
tapi kali ni keluar cerita pasal illuminati & freemason
yang sedang sebok di war war kan
especially kat fesbuk
ala, pasal justin bieber yang orang kata
betul ke tidak wallahu'alam
saya bukan minat pun mamat tu
tapi bebudak rumah ni minat kot
tapi minat setakat nyanyi lagu dia yang tajuk baby tu la..
konon nye lagu tu la yang ada unsur illuminati & freemason tu
tapi tengok klip video Dewa19 yang ini agak gerun la sebab video klip dia memang pelik & menakutkan &memang terang terang menunjukkan unsur unsur freemason itu
nauzubillah moga moga kita terpelihara dari sebarang tipu daya dakyah yang cuba memesongkan akidah islam insyaAllah
dah abis kisah illuminati
kuar lagi cite pasal KAWEN
tapi kali ni hanya antara kami rumate bertiga
saya-yana-beyja
cite pasal kawen awal, cite pasal kisah dahulu kala
giler hebat korang berdua
baru kenal 2bulan aku dah bleh cite macam macam kisah zaman skolah tu
shhhhhhhhh~
cite cite tu sume stakat dalam bilik tu je la ek
jangan bawak keluar..rahsia kita bertiga saja ye adek adek

No comments:
Post a Comment