Wednesday, October 13, 2010

eat sugar

hypoglycaemia..do take your breakfast before you do other activities..eat sugarS..
ada lecturemate yang fainted for the third times..hari ni skali je la..kat lab physio..
semalam dua kali ok..and gap antara dua kejadian tu lebih kurang sejam je..
so bleh tengok la bagaimana dukturah dukturah kita menangani pesakit..ahhaa..
most probably dis student memang ada penyakit jugak..
first time dia fainted, memang take time untuk concious balik..
doktor pun arahkan bagi sweets..or juice..to increase the glucose level perhaps..
memang slalunye yang pengsan camni sebab tak cukup gula dalam darah kan..
and the first question they would ask is; did you take your breakfast??
haa..nasib baek geng geng sabi' memang dapat breakfast yang sihat
lagi mengenyangkan hampir setiap hari kan..
ye la..bangun pagi je goreng nasik..haha..
tak sampai sebulan musyrif dah kena datang umah hantar beras lagi..
segan kot..nasib baek sebab kitorang ramai..
alasan kukuh la tu kan kalau beras cepat abis pun..
hehee..

No comments: