on the way nak ke lecture hall tibatiba dapat mesej dari seseorang..tapi bukan ke dah delete no ni dari phonebook..macam mana pulak bleh naek nama dia nih?heran bin pelik tambah ajaib..tapi tangan gatal jugak nak bukak inbox & baca mesej tu..bising hiruk pikuk orang keliling dah tak peduli dah..mata fokus pada gajet kat tangan..
+kenapa buat sy mcm ni? jgn buat sy terseksa. sy nak penjelasan..
adoyai..kenapa la waktu macam ni baru nak mintak explaination..nak jelaskan hape nyew..dah la nak start lecture jap lagi..nak kena pikir nak reply ape pulak..tak suka betol..kenapa sekarang baru sebok nak tau..kenapa 8bulan yang lalu tak nak ambik kesah kenapa aku berubah hati beralih arah..haishh..malas nak reply..
masa tengah tunggu lecturer ada mesej masuk lagi..
+kenapa tak reply? susah sangat ke nak bagitau sebab nye?
haishh..masalah sungguh..dah blom star lecture dah hilang fokus..
^tanya diri sendiri ape yang berlaku sepanjang tahun lepas..pikir la sendiri ape sebabnye.
tapi sms tu tak sempat send pun rasanye..sebabb...................
"aimi..bangun..cepat bangun dh pukul 5 ni..sahur.."
macam suara bonda kejutkan aimi si bongsu..tarik selimut..raba cari fon bawah bantal..4.56am..tunggu la 4minit lagi..
~i'm not missing youu~ off alarm baru bangun..cari kepit rambut, tarik tuala muka masuk bilik air..
bonda kacau la..dah tak tau ape sambungan mimpi tadi..tak tau ape yang berlaku lepas tu..haha, lepas tu terus check balik phonebook..memang dah delete nombor dia..mesej sume pun dah delete..mana la nak ingat nombor tu sebab dah lama tak contact..plus dah lama delete..lagilagi nombor baru..dia punye nombor fon lama senang sket nak ingat..tapi dah delete jugak..&&&, bila masa lak ada lecture nih..tak sedar diri dah 4bulan menganggur mengabiskan boreh ajo..huhuu..tapi background lam mimpi tu tak macam kat matrik je..ntah uni mana la mencemar duli masuk mimpi..lecture pun tak tau lecture ape, tak sempat nak start pun..
aiseyman..cane bleh termimpi hal dia plak nih..shira la ni, semalam duk cakapcakap hal bf segala..sengal la kawan sorang tuh..
S: ko taw x, aku jeles ngan ko..xde bf..hee
N: knape ngn xde bf? terok ke idup ko ada bf? haha..
S: aku jeles sbb aku teringin nak single la.tp ble sngle x thn lak snyi.aku nk jd cm ko!
N: ape yg mcm aku yg ko nk? pelik2 je ko nih..
S: x la, bley thn hidup sorang..hehe
N: *hishh minah ni..*
p/s: nak sambung balik mimpi tu..tapi bila tido pagi dapat mimpi benda laen lak..*sighh~

No comments:
Post a Comment