yumm yumm..kejap tadi melantak makan durian.. lepas maghrib tadi ikut papa & bonda pegi cari barang dapur.. biase la, since aimi si bongsu ada kelas malam, mesti la saya pulak ambil kesempatan nak manjemanje kan..salunye abang yang bertanggungjawab hantar + ambik aimi kat kelas malam..so kitorang bleh je pegi bershopim tanpa ragu2..tapi infom dulu la..kalau tak mau merajuk meangamuk lagi anak manje kededek itu..balik umah, dari pintu depan dah bau durian semerbak tu..bonda memang dah pesan suruh abang tolong beli durian..bonda teringin sangat nak makan pulut durian katanye..dari semalam kot..sebab semalam pegi jenguk tokAyah kat umah mummy, cheSu bawak kan durian dari kampung..tapi tak banyak la..cheSu kata nak makan banyak kena balik kampung sume kutip durian blakang umah tokAyah sendirian berhad yek..uww..mummy & cheSu ialah bonda punye siblings..
so duduk la kami bersila 4 beranak..plus bangLong layan makan durian tu haa..banyak jugak kot..brape bijik ntah papa maen kopek je..yang laen tolong makan..hehee..sedapp woohh..siap la kot2 sampai ke tengah malam takleh tido..makan durian kan panas badan..tapi 3, 4 hari ni asyik ujan je..tak panas sangat kot, insyaAllah..tapi seingat saya tak penah la saya takleh tido kes panas makan durian melampau banyak kan..abang kata makan la ko puas2..karang pegi mesir tak jumpe durian dah..

haa..ada gaya menggugat selera nafsu makan tak??
so duduk la kami bersila 4 beranak..plus bangLong layan makan durian tu haa..banyak jugak kot..brape bijik ntah papa maen kopek je..yang laen tolong makan..hehee..sedapp woohh..siap la kot2 sampai ke tengah malam takleh tido..makan durian kan panas badan..tapi 3, 4 hari ni asyik ujan je..tak panas sangat kot, insyaAllah..tapi seingat saya tak penah la saya takleh tido kes panas makan durian melampau banyak kan..abang kata makan la ko puas2..karang pegi mesir tak jumpe durian dah..

haa..ada gaya menggugat selera nafsu makan tak??
No comments:
Post a Comment