tadi duk fesbuk-walking..saya suke sangat usha gamba2 orang kat fesbuk..lebih2 lagi tuan punye tu muka cun melecun lawa menggoda..and yang ensem ganteng gagah perkasa tuh kan..kawan2 yang kat oversea pun sukeee tengok..lawa2 kan..macam fatin nabilla kawan saya kat korea skarang, wat engineering..serius jealous tengok gambar2 dia kat sana..waktu winter, kat jeju island, event2 kat sana..sumpah cantik!haa..melencong sudeyhh..
tadi TERusha gamba sorang nih..bukan ape, sebab kuar kat home page kan.mesti rasa ingin mengusha tiba2 membuakbuak youu..tengoktengok..omaigod omaigod..dup dap dup dap..even takde sebab kenapa mesti rasa begitu? suke hati dia la, takde kaitan ngan ko ok.itu hidup dia, biar dia tentukan..tapi serius terkesan di sudut lubuk hatiku yang terdalam ini..=_=
tadi TERusha gamba sorang nih..bukan ape, sebab kuar kat home page kan.mesti rasa ingin mengusha tiba2 membuakbuak youu..tengoktengok..omaigod omaigod..dup dap dup dap..even takde sebab kenapa mesti rasa begitu? suke hati dia la, takde kaitan ngan ko ok.itu hidup dia, biar dia tentukan..tapi serius terkesan di sudut lubuk hatiku yang terdalam ini..=_=

No comments:
Post a Comment