..1st..
yeayy..saya dah sehat..tak demam dah..bleh makan banyak2 dah..huhu..
kalau masa demam kan takde selera nak makan..dah sehat bleh la bantai melantak sesuka hati..uh2..sile bersopan santun cket ok..
mau tak.jeles kot tengok orang laen makan best2..kite makan bubur je.. -_-
..2nd..
first time saya tolak offer kakYo ajak kuar jalan..see..see..sebab malas..
eh, sejak bila jadi malas kalau bab nak kuar berjalan menghabiskan masa menghabiskan duit nih..ha..ha..?? influence demam tu la yang saya malas nak ikut actually..
..3rd..
notebook dah ok cket..thanx to bro-in-law sebab tolong tengok kan..tengok je ke..repair skali daa..tapi macam still lembap lagi la..nak on pun punye la lama..uishh.
gara2 demam jugak la tak sempat nak gi pc fair..kalo tak bleh jugak usha2 kat sana dulu kan..
papa, nak laptop baru ek..bleh la..bleh la..k..
..4th..
malam tadi tengok Laila Asyikin baru perasan..anak2 Laila tu panggil parents diorang BONDA & PAPA..macam panggilan yang saya guna dalam blog ni..tapi kat luar tak panggil macam tu pun..kadang2 ade la..time mengade menggedik.. +_+
..5th..
pagi tadi lepas papa & bonda turun pegi keje terus online..then Liyana, kawan kat mesir tego..terus ajak ym bergelak ketawa..sampai abang tego apasal duk gelak sorang2 depan pc..haha..too much HAHA in our conversation la bro..then Mia join us..sampai hampir ke 10am la..sebab Mia ada kelas kul 10..kitorang wat conference kat ym..Mia ajak skype tapi since saya guna pc kat umah, blom install skype + takde webcam..saya suruh diorang teruskn skype tanpa saya..tadi diorang refuse la..plus Liyana takmau sebab dia kata dia makin chubby..konon2 la kan..Liyana dah nak balik malaysia esok lusa..tak tido dibuatnye sebab ym ngan kami..sebab 9am disini 4am disana..arghh..saya rindu mereka!!

No comments:
Post a Comment