pegi jumpe dentist sorang2 tadi.
ahaks~
ni baru balik la ni..saya drive sendiri pegi klinik, pinjam kelisa bonda..since papa outstation kat KL, saya mintak bonda drive kreta papa..saya blom penah drive kreta papa..tak biase..bangLong ade je kat umah, tapi dia baru sampai umah kul 8am, takut die penat pulak..abang pun masuk keje pkul 9am..so saya pegi sendiri..cuak jugak..first time pegi sorang2..slalunye bonda or papa yang temankan..kakIm dah balik kampus weekend lepas..kakYo & her hubby pun takde, balik umah family belah sana..huhu..
sampai kat klinik 9.21am..ada sorang pesakit dah tunggu..makcik tu kata dia nak cabut gigi..lepas akak nurse panggil dia masuk, makcik tu bagitau saya dia takut la nak cabut gigi..saya senyum je kat dia..*gud lark makcik..dalam hati..hehehe*
9.45am saya dah kuar dari bilik rawatan..haa..ambik kau bil die..
ahaks~
ni baru balik la ni..saya drive sendiri pegi klinik, pinjam kelisa bonda..since papa outstation kat KL, saya mintak bonda drive kreta papa..saya blom penah drive kreta papa..tak biase..bangLong ade je kat umah, tapi dia baru sampai umah kul 8am, takut die penat pulak..abang pun masuk keje pkul 9am..so saya pegi sendiri..cuak jugak..first time pegi sorang2..slalunye bonda or papa yang temankan..kakIm dah balik kampus weekend lepas..kakYo & her hubby pun takde, balik umah family belah sana..huhu..
sampai kat klinik 9.21am..ada sorang pesakit dah tunggu..makcik tu kata dia nak cabut gigi..lepas akak nurse panggil dia masuk, makcik tu bagitau saya dia takut la nak cabut gigi..saya senyum je kat dia..*gud lark makcik..dalam hati..hehehe*
9.45am saya dah kuar dari bilik rawatan..haa..ambik kau bil die..

masuk kreta duk tilik2 dulu bil tu, then baru masuk gear reverse..kreta banyak jugak..jam 10am..takleh nak u-turn kat depan kompleks sukan, saya pun ikut jalan jauh la..sambil mengelamun..tiba2 ada motosikal nak masuk dari belah kanan..alamak ai, terkejut..saje je tau..tersengih2..hishh..potong line btol..orang tengah syok2 layan suria fm..
then ada kreta berstiker L selang satu kreta depan saya..biase la, tengah blaja..kena bawak slow2..macam tak penah rasa kan..die dah elok2 bawak belah tepi je..tapi sebab jalan tu belok2, agak susah nak overtake la..kreta dari arah sana pun banyak..
tapi saya try overtake jugak..sebab kreta depan saya dah berjaya..hee..
cam lawak..masa kat tengah2 line tu ada kreta dari depan..saya nak tekan minyak actually, tapi tertekan break..saya pun rasa pelik jugak..sebab kreta rasa macam siput sedut..then baru perasan! jeling cermin blakang, pakcik bawak lori kat blakang tu pun gelakkan saya jugak..
sila join same gelakkan saya..hak..hak..hak..sampai kat trafic light tu memang saya gelak sorang2 dalam kreta..gelakkan diri sendiri ok..ada hati nak overtake kreta L tu kan..walaupun berjaya, tapi padan muka kau!
sampai umah terus on pc, login blogger ni ha..
then ada kreta berstiker L selang satu kreta depan saya..biase la, tengah blaja..kena bawak slow2..macam tak penah rasa kan..die dah elok2 bawak belah tepi je..tapi sebab jalan tu belok2, agak susah nak overtake la..kreta dari arah sana pun banyak..
tapi saya try overtake jugak..sebab kreta depan saya dah berjaya..hee..
cam lawak..masa kat tengah2 line tu ada kreta dari depan..saya nak tekan minyak actually, tapi tertekan break..saya pun rasa pelik jugak..sebab kreta rasa macam siput sedut..then baru perasan! jeling cermin blakang, pakcik bawak lori kat blakang tu pun gelakkan saya jugak..
sila join same gelakkan saya..hak..hak..hak..sampai kat trafic light tu memang saya gelak sorang2 dalam kreta..gelakkan diri sendiri ok..ada hati nak overtake kreta L tu kan..walaupun berjaya, tapi padan muka kau!
sampai umah terus on pc, login blogger ni ha..

No comments:
Post a Comment