Tuesday, April 27, 2010

mengantoknye

title takde kaitan dgn post ok..

malam tadi sy pegi hospital, menjenguk satu2nye atuk yg ada yg masuk wad sebab hari ni dia akan dioperate..2 minggu lepas atuk kencing berdarah, so ibu saudara yg tinggal bersama atuk bawa atuk pergi hospital untuk scan tengok takut ada apa2 penyakit..
kanser usus..masih di peringkat awal, so doktor nasihatkan buang bahagian yg tersebut cepat before benda tu merebak nanti..atuk di bawa ke hospital swasta la sebab kalau tunggu hospital kerajaan tak tau bila boleh operate lagipun hospital kerajaan akan utamakan mereka2 yg lebih sakit && lebih memerlukan rawatan dahulu..kira atuk kalau pegi hospital kerajaan kena take turn & it takes time la..itu yg sy dengar dari anak2 atuk merangkap adik2 bonda yg merupakan pakcik2 & makcik2 ku juga..hee..
so malam tadi yg pegi ke hospital hanya sy, bonda & papa..adik ada kelas tmbahan dihntar oleh abg..abg lagi sorg pulak kerja..kami sekadar menjenguk la, hampir dua jam jugak di sana..lepas atuk makan & siap2 nak tido berehat baru kami pulang..
atuk akan dioperate tengah hari ini..& operation dijangka ambik masa 5-6 jam..lama jugak tuh..
semoga segalanya berjalan lancar & atuk selamat..
petang ni lepas bonda balik kerja kami akan ke hospital lagi..

2 comments:

Amir Syahir said...

sama2 berdoaa..

najwa mohd said...
This comment has been removed by the author.