sebab rasa sangat pelik untuk guna nama itu..ajue itu nama baru..ehh, bukan..ntah sape2 la yg sesuka aty dia panggil sy dengan nama tu..sy rasa mcm pelik..tapi sy biar je dia nak panggil sy mcm tu..asal jgn panggil dgn nama yg menyakitkn hati yg bawak maksud tidak elok sudah..
* * * * * *
petang tadi kami sampai di hospital jam 4ptg..atuk dibawa masuk ke bilik pembedahan jam 12.15 tghari..adik beradik bonda sume ada la except sorang pakcik sy yg takde kenderaan sebab kereta rosak wife dia terlibat dlm kemalangan weekend lepas sebab orang langgar kereta dari belakang..& dia tinggal agak jauh.. kami tunggu sampai operation selesai kira2 jam 5ptg..then atuk dibawa ke ICU..sy tak masuk pun tengok atuk dlm ICU sebab bonda kata biar bonda & abg je yg masuk..sy tunggu kat luar dgn adik..lagipun malam tadi sy dah jumpe atuk..atuk pun tak sedar lagi masa tu..kesan bius masih ada..
alhamdulillah pembedahan berjalan lancar..& kata doktor sume ok sebab keadaan atuk sangat stabil sepanjang operation itu..kami akan jumpa atuk lagi esok ye..get well soon..

1 comment:
berubah???
Post a Comment