Sunday, January 15, 2012

kerna kau ada

Assalamualaikum.

Kitorang kat umah ni dapat la panggilan masing2. Ikut umur ye. Uhuk2. Well, saya Angah~
Pastu kan, kat rumah ni kan, yang paling rapat ngan saya Ateh dan Ude kot! Taraf adik2 dah ni. Kitorang rapat sebab sekepala kot. Kalau nampak bekas2 aiskrim bersusun dalam fridge musim2 sejuk ni, tu kitorang punye la. Orang lain mana tahan nak sentuh aiskrim winter2 ni. Tapi kitorang ok je. Layan float, banana split bagai. Ngee~ Kalau cerita pasal korea jepun diorang berdua tu taknak kalah. Aku bleh la sebut sket2 kan. Kalau bab nak try buat bento, bibimbap, kimbap bagai aku tumpang sekaki je. Tumpang makannn.. Hee~ Dengan diorang ni best2 je aku terlepas cakap terbongkar rahsia. Cerita dot dot dot. Haish, korang memang hebat sebab bleh dapat kepercayaan Angah ni wahai kanak2. Aku selalu je panggil diorang kanak2. Tapi Ateh selalu cakap perangai aku yang macam kanak2 -.- Ateh kan..kalau dia bosan takde orang nak dengar dia bercerita pasal physio kat bilik tu, konfem datang menyelit bercerita ngan teddy aku -.-' Ude ni layan je orang buat ape. Pagi tadi dia kat dapur, "Angah nak turun pukul brape. Exam pukul 10 kan. Breakfast dulu tau" Aku pun masuk la dapur bercerita pasal anat kat Ude. Ude angguk je iyakan ape yang aku tengah bebel. Even dia tak faham -.-'' Ude kalau bercakap memang konfident habis. Even kadang2 dia banyak merapu. Aku tukang gelak ^_^
Kadang2 Anjang pun masuk geng jugak. Tapi aku suka je nak panggil budak tu Anje. Suka je kacau Anje, sebab dia mudah gelabah. Lepas tu semua yang aku buat, yang aku cakap dia gelak. Semua ke, majoriti la. Sebab dia kata aku lawak. Bila masa ntah aku buat lawak -.-''' Anje kalau dah gelak memang tak statik dah badan dia. Boleh golek2 guling2 atas lantai kau tahu. Tapi sebab sekarang musim sejuk, rumah tak pasang karpet lagi, lantai sejuk. Dia tahan la sikit pesen gelak guling2 dia tu. Eh, kelaut sudaa~

Yang sebenarnye nak cakap tu je. Teman gosip saya kat rumah ni adalah Ateh & Ude. *kau ni kejap aku kejap saya* Kitorang kalau bercerita memang tak hingat dunia. Berejam2.. Macam2 topik. Padahal esok si Ateh tu exam Physio. Aku pulak baru habis paper Anat tengahari tadi. Rabu ni Histo pulak. Tadi join diorang lepak bilik Ude. Tengok Ude tengah wat homework kat meja study, Ateh mengadap Blood atas katil Ude. Aku pun join la atas katil sambil bawak nota Histo. Tapi daripada aku masuk sampai la aku keluar balik dari bilik tu, ada la sempat baca 5pages kot. Tapi ntah masuk kepala ke tidak. Bergosip je banyak. Kacau si Ateh study. Tapi dia berjaya je habiskan buku tu. Ala Ateh, esok jawab MCQ je pun. I know you can do it~

Nanti dah summer nanti, maybe kena keluar dari wisma ni dah. Sebab kitorang bleh stay rumah bkan setahun je. Bagi peluang kat junior2 pulak. Nanti kalau dah pindah rumah sewa mesti susah dah nak jumpa nak lepak nak bercerita kan. Waaaaaaa..bakal kerinduan la nanti...

p/s: sebenarnye saya rindu adik2 di malaysia..si bongsu terutamanya..lama dah tak skype T__T

ada orang tu..tak ingat kite dah kot..sedeyy~

No comments: