Friday, September 2, 2011

mampu ke?

Assalamualaikum.

A year till forever.
Requote dari my clasmate, Zue. Pangkat adik la.
Genap 1 tahun. A year.
Till forever tu, wallahu'alam.
Kalau ada jodoh, ada la. Kalau takde, nak buat macam mana kan.
Tak payah nak semangat sangat. Macam2 hal bleh berlaku.
Memang la kita mintak yang baik2 je. Tapi mesti la kita harapkan yang terbaek kan.
Dia lebih tahu, Dia Maha Mengetahui.

No comments: