Friday, July 22, 2011

give respect, then you gain respect


Assalamualaikum.

Kadang2 kita hidup ni kena ambik hati orang. Bukan niat nak bodek. Tapi sebagai tanda penghargaan. Perhaps orang tu dah banyak tolong kita. Orang berbudi kita berbahasa kan. Kenal ramai orang, senang orang nak tolong kalau ada masalah. Nak2 lagi duk kat tempat orang camni. Jangan nak menyombong sangat. Hidup ni biar tau jaga hubungan sesama makhluk Allah. Peringatan untuk diri sendiri jugak. Jangan sampai orang terasa hati, nanti diorang payah nak bagi bantuan.



No comments: