Saturday, April 30, 2011

Selesai menonton Hikayat Merong Mahawangsa. Nice. Enough said.
Want to know more? Go & watch it yourself. Haha. Orang laen dah lama kot tengok. Thanks to Youtube, saya berjaya menghabiskan hari sabtu dengan melayan Hikayat Merong Mahawangsa. Tak study pun weh! Ada la belek sket buku cardio & sekarang mengarang di sini sambil ditemani Vitamins; subjek Biochemistry. Takpe, esok cuti. Haa..itu la jadi nye. Melampau kan. Sebab cuti lebih ingat bleh je nak tanguh2 study. Padahal banyak nak kena cover nak kena revised. Sila sedar diri yang final exam lagi 42 hari je! Tolong la Najwa. Huh.

Rasa jiwa kosong recently. Huh. Kenapakah?
Dah tak kesah fon berkredit 0.00LE sebab takde orang nak mesej call ke ape. Surely. Cuma kadang2 Yana or Ana call tanya khabar, bercerita sebentar luah perasaan.
Dah tak kesah tak on9 5hari weekdays. Sebab weekend je lappy akan dikeluarkan dari almari. Tu yang on9 sampai tak ingat dunia nak study tuh. Sebab kalau biar je lappy kat meja, for sure tangan gatal nak on, then akan on9 yang bukan sekejap. Tahu dah dengan perangai sendiri.

Lagipun.......
Takde orang tunggu saya on9. Dah takde mesej memnuhi inbox fb saya. Dah takde orang nak tego 'uit' kalau kebetulan sama2 tengah on9. Biarlah. Saya penat kalau saya je yang berusaha tapi macam orang kat sana tak menunjukkan usaha yang sama. Langsung. Nanti nampak sangat terhegeh2 kan. Maybe la sibuk dengan final. Tapi takkan langsung takde masa? Tacing pasal minggu lepas pun ada lagi. Serius. Besday orang laen bleh je wish. Saya? Siapa saya? Dan tanya Aya, sekadar hepy besday je? Yep. Hapy besday. Fullstop. *fine, ada la smiley. Takkan tu pun nak bagitau* Biarlah. Beri dia masa. Beri keadaan masa. Erk? The last time, saya yang mesej, tapi dia tak reply. Tak tau la either dia dapat mesej tu atau tak. Tapi no replies, so I guess better to stop before I become annoying. Haha.

Dah sudah. Kata nak off lappy, nak study. Ni dah mengantok dah. Biasa la, dah waktu tido.

Dear you, have a gud day. All da best for finals. Deanlist! Take care ya.

No comments: