Monday, April 18, 2011

manja nye nak tacing2 haihh

Penat dengan keadaan yang macam ni. Tido tak tentu masa. Nak kejar nak baca untuk praktikal anat0my; abd0men+pelvis. Sume orang stress. Macam sekarang, rasa rumah ni hidup. H0usemates sume tengah stay study. Tak tau la di0rang tak tido lagi or dah bangun. Saya macam biasa, waktu2 cenggini baru bangun. Tido dalam pukul 8 or 9 malam tadi. InsyaAllah stay sampai ke subuh. Tapi lepas subuh tak tau la. Lelap kejap kot. Subuh awal ok, 3.53pagi. Fuhhh~
Tengok komen papa kat status fb saya, tiba-tiba tacing. Nak nanges!

papa sangat gembira dengar macam tu, dan sentiasa berdoa agar dipermudahkan segala urusan dan mendapat kejayaan yang cemerlang, insha allah

Ok la, memang dah mengalir air mata pun. Nasib baek sorang2 je kat bilik. Haihh..manja betol la kau ni najwa. Tacing sebab...papa letak harapan tinggi kat anak manja sorang kat perantauan ni. Tapi mampu ke saya? InsyaAllah.. aminn40x..doakan..
Lepas dah habis practical test abdomen ni, bleh la fokus untuk upper limb pulak. Abdomen tinggal nak revised balik untuk final nanti. Cuakk!! Banyak nak cover.
Nak balik summer nanti. Balik dengan bangga. Nak buat sehabis baek untuk final 1st year ni. Final start 11Jun. Tapi habis bila tak tau lagi. Yang tu untuk written exam. Practical exam maybe start dalam Mei ni terus, sekali dengan oral kot.
Harap-harap bulan 8 dah bleh ada kat Malaysia. Nak sambut Ramadhan di malaysia ngan family! Aidilfitri di sana jugak insyaAllah..

1 comment:

CP said...

blik2..

main bungo api samo2,,hahaha..