haishh..mengade ngade betol
tiba-tiba rasa malas nak blaja kat sini
rasa nak blaja kat malaysia je
nak dekat ngan bonda, papa, family sume
*ellehhh..padahal homesick tak abis abis lagi*
kadang-kadang rasa menyesal datang sini
kadang-kadang terpikir
kenapa la dulu aku tak isi upu tu btol-btol
*adehh..salahkan upu pulak*
kenapa la dulu tak apply je unimas ke ums ke
konon tak nak..sebab takut jauh, kena fly
haa..sekali memang btol kena fly
takde bas takde train nak datang sini dari malaysia
naek kapal laut tu berbulan-bulan
sanggup kerrr..
aiyyaaakkkkkkk~
aishhh..tak baek..tak baek pikir camtu
ni sume ketentuan Allah
ada hikmah ni
ni la manusia
tak reti nak bersyukur dengan nikmat Allah
pesanan penaja: sila muhasabah diri!
esok: test physio; respiration
lusa: test bahasa arab
gambatte najwa!

No comments:
Post a Comment