kesinambungan dari celebrate besday housemate
konon balik umah tu takyah masak untuk dinner la kan
sebab sume macam kenyang je lagi
tapi lepas isyak dah soksek soksek
tak masak ke malam ni ..lapar la
sape yang nak makan? nasi goreng boleh?
on je
pukul 10 lebih dah kot baru mereka yang bertugas siap masak
kerah panggil sume kuar makan
makan nasik goreng panas panas ngan telur dadar + keropok goreng
fullamak..heavan giler arr makan
lepas dah siap makan tu tiba tiba ada orang tekan loceng rumah then
SURPRISE
special pizza delivery
dari Ashraf*kak mira punye adek* & Iqbal
haha..ok yang tu tipu..lelaki asing mana bleh masuk imarah kitorang
dah lewat malam pulak ni..nehi neverr
k.mira turun la kejap lepas adek dia call
lepas tu bawak naek 2 kotak pizza
mak aii..surprise sungguh..kitorang baru je lepas makan
tak bagitau nak belanja pizza
rugi je masak tau..dah kenyang pun sume
tapi still makan jugak..haishh
sweet kan Ashraf, wat special delivery sempena besday kakak dia macam tu
adek adek lelaki di luar sana, sila jadi sweet macam tu ye
akak suka..bukan adek adek je..abang abang pun boleh..ngee~
konon balik umah tu takyah masak untuk dinner la kan
sebab sume macam kenyang je lagi
tapi lepas isyak dah soksek soksek
tak masak ke malam ni ..lapar la
sape yang nak makan? nasi goreng boleh?
on je
pukul 10 lebih dah kot baru mereka yang bertugas siap masak
kerah panggil sume kuar makan
makan nasik goreng panas panas ngan telur dadar + keropok goreng
fullamak..heavan giler arr makan
lepas dah siap makan tu tiba tiba ada orang tekan loceng rumah then
SURPRISE
special pizza delivery
dari Ashraf*kak mira punye adek* & Iqbal
haha..ok yang tu tipu..lelaki asing mana bleh masuk imarah kitorang
dah lewat malam pulak ni..nehi neverr
k.mira turun la kejap lepas adek dia call
lepas tu bawak naek 2 kotak pizza
mak aii..surprise sungguh..kitorang baru je lepas makan
tak bagitau nak belanja pizza
rugi je masak tau..dah kenyang pun sume
tapi still makan jugak..haishh
sweet kan Ashraf, wat special delivery sempena besday kakak dia macam tu
adek adek lelaki di luar sana, sila jadi sweet macam tu ye
akak suka..bukan adek adek je..abang abang pun boleh..ngee~

No comments:
Post a Comment