Wednesday, January 19, 2011

Believe you can and you're half way there

ok, paper histo semalam
ok je la kot
soalan simple tak berbelit bersimpul
1 hour je pulak tu
except da last question
draw a section of hyaline cartilage & label
adoiyy..nak kena draw cartilage pulak
serius tak terimagine macam mana nak lukis
dah la tak masuk lagi bab cartilage dalam lab
so ingat ingat lukisan dukturah dalam lecture je la
ada perichondrium, chondrocytes bagai
ye dak??
betol ke tak wallahu'alam
tawakal je la

sedikit bengang sebab masa tengah exam tu
dapat berita yang paper anat akan dipostpone
which is our last paper next week
dari hari selasa, 25/01/11 10am-12pm ke hari rabu, 26/01/11 1pm-3pm
haishh..dah terpostpone sama detik detik untuk mencapai kemerdekaan yek
but to take it on da bright side
bertambah la masa untuk study segala general bio, lower limb & abdomen tu kan

yeah..you never failed to encourage me la
you know who you are =)

well, looking forward
PHYSIOLOGY, 15JAN2011 10AM-12PM
HISTOLOGY, 18JAN2011 10AM-11AM
BIOCHEMISTRY, 22JAN2011 10AM-12PM
ANATOMY, 26JAN2011 1PM-3PM

gambatte!


2 comments:

adilah said...

best nya sikit papers

najwa mohd said...

sikit paper tp bnyk bnda nk kna bca..