Tuesday, December 7, 2010

stay up untuk skype

wahh..lama tak update blog..
ceyh..lama la sangat..
banyak test kan..
sebab intenet takde sebenarnye..
kalo tak on9 jugak kot..
sebab tak bayar bil kot..
opss..
modem pun wat hal..
takleh nak topup, so takleh nak connect intenet la weyh..

so dah chup awal awal nak guna intenet lepas subuh malaysia
saya pun tido la awal..sebab nak stay up nak on9..
nak skype ngan family la..dah 2minggu lebih tak skype..
RINDU!!!!!!

sekarang kan cuti skolah..
sume ada kat umah..
except kakIm la..sebab dia tengah final lagi..
cuti lepas exam nanti pun bonda kata dia tak balik..
sebab projek tak siap!
haa..maen lagi..hee

ramai ramai tu macam macam la cerita kuar kan..
lebih lebih lagi ngan kakYo kan..
kebetulan bangLong baru balik..
eceyhh..soalan wajib;
bila nak kawen?
taun depan
wey..tunggu nawa balik ok..
kecoh kakYo cerita yang abang nak kawen dulu dari bangLong
sebab dia gatal sket
hahahaa..
takleh..buat skali harung je la senang
save bajet..
tiba tiba dengar papa cakap;
"suruh nawa cari calon terus la..bleh wat 4 skaligus"
aiyokk..
saya dengar je..
clean & clear
tapi wat wat tak paham
ape ape?? papa cakap ape tadi?
papa suruh cari calon la..bleh la wat 4 skaligus
laaaaaagi save bajet
oww..calon kat malaysia
waahhhh..gyler cubaan berani mati bagitau macam tu
dah la sume ada waktu skype tu
and kakYo siap ulang suara lagi ape yang saya bagitau
hee..takpe la..bagi hint sket sket..
saya dah ada calon la papa!
=)

No comments: