Sunday, December 26, 2010

kamu jangan maen maen lagi

tiba tiba tau yang hari ni ada test biochem
tajuk lipid chemistry
takde orang inform pun
maybe la kitorang kuar awal lab hari minggu lepas
tak dengar dukturah bagitau pasal test tu
tapi takde orang inform balik ke
bengang tak bengang tak
grrrrrrrrr
dah sah sah soklan yang kuar gila luar alam
substances sume macam tak penah blaja dengar
ko tu yang tak fokus dalam lecture jangan nak salahkan orang ye
10 soklan MCQ je pun
tapi mostly pasal derived lipids
yang memang tak brape nak study sangat subtopic tu
sebab substance nama pelik pelik & panjang panjang je
hasilnye dapat la 3/10 je
SAHAJA
3/10 okey
tapi yang tu pun kira agak agak sendiri la
lepas dukturah bagitau jawapan lepas test tu
tak berani nak gi tengok markah sebenar
takut lebih mengecewakan
*sigh*
ya Allah, rasa down sangat
pastu balik rasa malas study
boley pulak camtu
tak sedar diri nak exam bulan depan tuh

No comments: