pejam celik pejam celik sedar tak sedar masa berlalu sangat pantas sekarang ye..
kami punye sllybus lower limb untuk anatomy pun dah lebih separuh selesai..
insyaAllah dalam 2 minggu bleh abis..
tapi hakikatnye blom bleh nak hadam segala ilmu lower limb tu..
tambahan pulak kami kekurangan sumber untuk menelaah, iaitu buku..
sebab maktabah*kedai jual buka kat uni* selalu sangat bagi alasan bukrah*esok*, bukrah & bukrah..masalahnye bukrah tu dari 2minggu lepas..
sabar lah hati..
dugaan nak tuntut ilmu Allah kat bumi anbiya' ni..
alamatnye, bila waktu practical lab..agak terkial-kial la nak jawab soalan dukturah..
sebab kami hanya study depends on our own notes in lecture..
paham paham la kan notes sendiri kadang kadang tak betol sebab salin ape yang didengar..
yang ditulis berkemungkinan salah sebab sebutan macam sama..tapi dua benda yang berbeza..
dah tak pasal pasal terbelajar ajaran sesat..
&&&
tadi kena lecture free ngan dukturah..bukan lecture pasal anatomy..
tapi lecture pasal takleh jawab anatomy..
dukturah macam frust la..dia ingat kitorang tak study sebab takleh jawab bila dia soal..
kami study..tapi blom cukup study kot..
it need works right..a hard one..
insyaAllah..
sama sama berusaha..
kami punye sllybus lower limb untuk anatomy pun dah lebih separuh selesai..
insyaAllah dalam 2 minggu bleh abis..
tapi hakikatnye blom bleh nak hadam segala ilmu lower limb tu..
tambahan pulak kami kekurangan sumber untuk menelaah, iaitu buku..
sebab maktabah*kedai jual buka kat uni* selalu sangat bagi alasan bukrah*esok*, bukrah & bukrah..masalahnye bukrah tu dari 2minggu lepas..
sabar lah hati..
dugaan nak tuntut ilmu Allah kat bumi anbiya' ni..
alamatnye, bila waktu practical lab..agak terkial-kial la nak jawab soalan dukturah..
sebab kami hanya study depends on our own notes in lecture..
paham paham la kan notes sendiri kadang kadang tak betol sebab salin ape yang didengar..
yang ditulis berkemungkinan salah sebab sebutan macam sama..tapi dua benda yang berbeza..
dah tak pasal pasal terbelajar ajaran sesat..
&&&
tadi kena lecture free ngan dukturah..bukan lecture pasal anatomy..
tapi lecture pasal takleh jawab anatomy..
dukturah macam frust la..dia ingat kitorang tak study sebab takleh jawab bila dia soal..
kami study..tapi blom cukup study kot..
it need works right..a hard one..
insyaAllah..
sama sama berusaha..

No comments:
Post a Comment