Monday, September 6, 2010

kemeriahan makin terasa

pagi tadi lagi skali ke kota bharu..tudung untuk baju tema takde lagi kan..
fuhh..hari ni makin sesak kot..and for sure ramai orang luar..
sume balik kampung untuk beraya kan..kebanyakan kenderaan memang plat negeri luar la..
so kebanyakan masa habis bersesak kat jalan raya..minyak kreta pun cepat je takde..
duit pun keluar macam air je..beli itu beli ini..memang la raya punya pasal kan..

&&&

alhamdulillah..sume dah selamat sampai..
dah cukup bilangan adek beradik nak beraya taun ni..ngaa..heppy heppy..
kakYo & abgP baru sampai petang tadi..riuh umah waktu berbuka..
ye la..meja makan yang slalunye untuk 6orang tu hari ni kena sumbat 11orang..
nasib baek meja tu bulat bleh la duduk rapat rapatkan saf kan..ehee..
papa patutnya ada majlis berbuka kat istana..tapi tak pegi pun..alasan malas..
ampun tuanku! bulan puasa takleh murka..ngahahaa~
eleh, padahal papa rindu nak berbuka ngan anak anak kan..lagipun sume berkumpul hari ni..
minggu ni banyak sangat kot jemputan berbuka kat luar..tu yang papa malas pegi tu..
lepas maghrib sume berkumpul kat ruang tamu bukak cerita..
sembang punye sembang, sampai la isyak..last last takde yang pegi masjid pun..
terawih kat umah je la..bak kata bangLong; takpe tak gi masjid..malam ni bukan malam ganjil..
haha..bleh pulak macam tu kan..

No comments: