malam tadi pukul dua pagi kot baru offline masuk tido..tu pun tak sempat nak abiskan 20bab Ad + Iz tu..sempat baca takat 15 je..pastu siap mimpi sambungan cite tu plak tu..sesuki hati je tukar jalan crite sendiri..tapi ingatingat lupa la yang dalam mimpi tu nak compare ngan 5bab lagi yang baru baca pagi ni..waa..terasa dejavu awalawal lagi kot sebab masa post entry malam tadi dah terlintas yang cite tu ada something to do with hlovate punye aA + bB..tapi btol pun! sebab bab18 ada sebut pasal novel tu jugak..suke suke suke! tapi tak puas la baca takat bab20 je..diorang kata novel tu akan diterbitkan dalam tahun ni..tapi taktau la bleh jumpa ke tak novel tu kan..nak sangat baca sampai ending..Adrianna Mayesa & Tengku Farriel Izumi..diorang ni relate ngan keturunan diraja jugak ni..tapi kisah selanjutnye kena tunggu novel terbit la pulak..nak jugak nak jugak..
dah la malam tadi tido tak lena sangat..kena serangan bertubitubi ngan nyamuk! sungguh la alergik ngan menatang tuh..darah manis ke datang serbu ramairamai..aishh..perahsantan lak..so alarm bunyi pukul enam tu terus bangun..tak larat dah kena gigit ngan nyamuk tuh..naek pedih lengan kena bantai..then pagi ni pulak lepas subuh tak sambung tido..waa, impressive!..
ni la keje hari hari orang yang tak de keje..bosan sungguh kan..
dah la malam tadi tido tak lena sangat..kena serangan bertubitubi ngan nyamuk! sungguh la alergik ngan menatang tuh..darah manis ke datang serbu ramairamai..aishh..perahsantan lak..so alarm bunyi pukul enam tu terus bangun..tak larat dah kena gigit ngan nyamuk tuh..naek pedih lengan kena bantai..then pagi ni pulak lepas subuh tak sambung tido..waa, impressive!..
ni la keje hari hari orang yang tak de keje..bosan sungguh kan..

No comments:
Post a Comment