akhirnye result upu dah keluar, surat tawaran pun dah dapat..
sume orang bergembira heppy riang ria je..mostly ramai yang dapat course pilihan kot..
& mostly jugak area kl selangor je..
tapi course yang saya dapat tu, macam tak berkenan je..
actually mula2 bukak keputusan tu,
blurr..sains pengkomputeran netsentrik..
what-the-net??
huhuu..uitm..
laaaggiii shocked bila dapat uitm merbuk, kedah!!
omg, not kedah again please..sape la yang tengah tunggu i kat kedah tu ye..
kawan2 lak, sume say congrate..
ok, tahniah sebab dapat tawaran compare dengan yang tak dapat langsung..
tapi ini bukan course pilihan..bukan jugak kampus pilihan ok..
kalau dapat shah alam tu macam bleh consider lagi kot..
tapi heran pelik bin ajaib sungguh..
macam mana la bleh sangkut kat course yang bersangkut paut ngan math tu?
*netsentrik tu under fakulti sains komputer & matematik*
math paling hancus kot overall result matrik..
nak suh aku bergelumang ngan algebra calculus segala bagai itu lagi banyak kali ka..
nak pegi ke tak?
nak pegi ke tak?
pegi ke tak pegi?
tak pegi ke tak pegi?
tak pegi ke tak pegi?
tak pegi ke???
belom sahkan terima tawaran uitm tu..
tapi dah kuar proposal reject uitm nak masuk meminang mahsa..
papa macam ok je..papa pun tak berkenan ngan course net tali temali tuh.. +_+
tapi papa pun ada backup proposal..medic mesir..
woohh..papa insist to get me into medic much rite..
should i?
medic??
sume orang bergembira heppy riang ria je..mostly ramai yang dapat course pilihan kot..
& mostly jugak area kl selangor je..
tapi course yang saya dapat tu, macam tak berkenan je..
actually mula2 bukak keputusan tu,
blurr..sains pengkomputeran netsentrik..
what-the-net??
huhuu..uitm..
laaaggiii shocked bila dapat uitm merbuk, kedah!!
omg, not kedah again please..sape la yang tengah tunggu i kat kedah tu ye..
kawan2 lak, sume say congrate..
ok, tahniah sebab dapat tawaran compare dengan yang tak dapat langsung..
tapi ini bukan course pilihan..bukan jugak kampus pilihan ok..
kalau dapat shah alam tu macam bleh consider lagi kot..
tapi heran pelik bin ajaib sungguh..
macam mana la bleh sangkut kat course yang bersangkut paut ngan math tu?
*netsentrik tu under fakulti sains komputer & matematik*
math paling hancus kot overall result matrik..
nak suh aku bergelumang ngan algebra calculus segala bagai itu lagi banyak kali ka..
nak pegi ke tak?
nak pegi ke tak?
pegi ke tak pegi?
tak pegi ke tak pegi?
tak pegi ke tak pegi?
tak pegi ke???
belom sahkan terima tawaran uitm tu..
tapi dah kuar proposal reject uitm nak masuk meminang mahsa..
papa macam ok je..papa pun tak berkenan ngan course net tali temali tuh.. +_+
tapi papa pun ada backup proposal..medic mesir..
woohh..papa insist to get me into medic much rite..
should i?
medic??

No comments:
Post a Comment