
alhamdulillah..akhirnya dapat online balik..dapat blogging balik..dapat login facebook lagi..dapat continue maen online games..ahakks..
actually dua hari tak dapat online sebab ntah knape tiba2 modem streamyx wat hal..memang dunia ku rasa gelap gulita..ahakk~papa pun dua hari tu tak senang duduk la sebab kitorang memang bergantung ngan intenet untuk baca paper ke ape..dah lama tak beli paper sendiri..sume tengok online jek..last2 kakIm try call TM tanye knape..nak kata line kena potong rasenye papa tak miss bayar bil kan papa kan..hee..try ikut all their instruction still tak jadi..so diorang cakap ada orang akan datang umah kami check tengok modem tu nanti la..then lepas putuskan talian kakIm try connect & berhasil!!
yeayy!!bukan maen bersorak sebab dapat intenet balik..mau nye tak..habit dah tu..sehari tak online tak sah kot kalau kat umah..kalau duk kolej bleh je tahan nafsu..hehe..
actually dua hari tak dapat online sebab ntah knape tiba2 modem streamyx wat hal..memang dunia ku rasa gelap gulita..ahakk~papa pun dua hari tu tak senang duduk la sebab kitorang memang bergantung ngan intenet untuk baca paper ke ape..dah lama tak beli paper sendiri..sume tengok online jek..last2 kakIm try call TM tanye knape..nak kata line kena potong rasenye papa tak miss bayar bil kan papa kan..hee..try ikut all their instruction still tak jadi..so diorang cakap ada orang akan datang umah kami check tengok modem tu nanti la..then lepas putuskan talian kakIm try connect & berhasil!!
yeayy!!bukan maen bersorak sebab dapat intenet balik..mau nye tak..habit dah tu..sehari tak online tak sah kot kalau kat umah..kalau duk kolej bleh je tahan nafsu..hehe..

No comments:
Post a Comment