Monday, May 24, 2010

tag 1

1. Adakah anda rasa HOT?
hoho..bila ada yg membuat saya jadi hot!

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.
takleh la nak upload wallpaper tu..malu..
ish..mengade kan..

3. Ceritakan tentang gambar ini.
itu gambar koleksi peribadi saya..sy memang suka edit2 gambar, letak quotes & so on..
hakcipta terpelihara..

4. Kali terakhir makan pizza.
beberapa hari before atuk discharge dari hospital lepas operation dulu..malam itu pegi jenguk atuk, then suami kepada mak su naek bawak pizza sekotak..sedap..thanx ayah din~

5. Lagu terakhir anda dengar.
duhai juwita?? tu ke tajuk nye..lagu yg nubhan nyanyi tu..

6. Apa yang anda buat selain selesaikan TAG ni?
skodeng blog org laen..chatting with my sis yg kat sabah tu..usha gamba kt fb..

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
nama2 yg orang panggil saya sume nama sendiri je..bukan nama orang laen..

8. Tag lagi 5 orang yang nak kena tag.
tak mau tag boleh??

9. Siapa orang nombor 1 dengan anda?
bukan siape2..

10. Katakan sesuatu pada orang nombor 5.
katakan TAK NAK!

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
dengan siap2 yg berhubungan dengan dia la..

12. Bagaimana dengan nombor 2?
ok je..

13. Kata-kata cinta untuk orang nombor 4?
aku tidak CINTA padamu!

14. 5 Fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag.
mereka tak tahu ape2..
mereka tak tahu dimana..
mereka tak kenal saya..
sya juga tidak mengenali mereka..
paling penting, mereka tak wujud!

No comments: