
soal hati & perasaan, tak boleh nak paksa2 kan..
ceyh..sy baru 19 la..dah kena start pikir secara serius ke tentang hati & perassan??
dah kena start mencari pasangan untuk berkongsi hidup akan datang ke??
kawan2 slalu kata sy jual mahal..sebab tu sy single mingle lagi..
"itulah engkau, jual mahal sangat! orang nak kau tolak."
"aku nak kat kau..tp kau jual mahal, tak nak kat aku.."
kalau ye pun sy jual mahal..salah ke??
dah tu takkan sume yang datang bertenggek sy nak layan kot..
yang ntah sesape ntah datang menghulur salam perkenalan..
kalau nak berkawan ok la..
ni awal2 dah start ayat buaya darat tembaga ape kes..
sy ni bukan senang nak jatuh suka kat kaum berlainan jantina kot..
kalau suka biasa2 tu adat la..
kalau orang tu hensem tampan bergaya, mesti la sy suka tengok..
kalau orang tu baik budi ramah mesra, mesti la sy suka usha jugak..
orang laen pun mesti macam tu jugak kan..
lumarah manusia sukakan kecantikan..
lagi satu, sy tak leh la berperasaan lebih2 dengan kawan2 yg baek dengan sy..
sebab sy tak nak rosakkan kasih sayang dlm persahabatan tu sendiri..
'frens can end as love, but love never end as frend'
sy tak nak hilang kawan sebab heart feeling mcm tu..
so biar la sy macam ni je pun wat masa ni..kalau ada nanti, ada la..

No comments:
Post a Comment