Tuesday, April 20, 2010

nak kuar

sudah seminggu saya balik.. tapi macam takde wat ape2 pun kat umah.. makn, tido, facebook je hari2.. bosan jugak kadang2.. tapi ape bleh bwat.. ni je yang mampu dilakukan.. sobs3..
nak kuar jalan2, saya jauh dari kwn2.. yang dekat pun, mengharapkan saya jadi driver.. saya pulak kalau nak drive kena pinjam kreta bonda.. tapi macam dah lama tak drive, semenjak pintu kreta bonda tercalar gara2 saya pergi beraya rumah kwn2..huu..
so skarang pun macam takut2 sket nak drive.. tunggu lesen P matang dulu la.. setahun lagi..

No comments: